Verveling slaat toe !!

Kom ik weer even klagen hoor !!

Ik ben het zo zat ik ben zo benieuwd wanneer onze kleine zich aanmeld.
Ik word elke dag wel gesmst of gebeld van is het al zo ver wat best irritant gaat worden.(ben 39+4)
Ook verveel ik me een ongeluk het huis is schoon en alles is klaar voor de bevalling.
Hebben jullie misschien nog tips wat ik kan doen.

Gr Vi

ga lekker er even uit meid... misschien dat je ff naar de stad kan met een vriendin, of ff uiteten gaan... Als je maar ff het huis uit bent dan heb je het idee dat je niet zit te wachten op de kleine...

ik herken het wel hoor. de bank, de tuinstoel, mijn bed.... ik heb ze allemaal wel meerdere keren gezien. ook ik probeer maar zoveel mogelijk leuke dingen te doen maar dat wordt me al weer snel teveel. ik verveel me nog niet maar het begint een beetje te frustreren dat je wereld wat kleiner wordt.

Heb je je enveloppen al geschreven voor de kaartjes??

Zo ja, Ik heb glitterlijm stiftje gehaald en ben nu de enveloppen aan het versieren... heeel suf maar de tijd gaat wel voorbij :)

Ik ga de stad niet meer in want ik hou geen geld meer over... :)

Succes! kus amanda

Misschien een filmpje kijken? Niet echt ideaal met dit weer maar je bent weer een paar uurtjes onder de pannen. Ikzelf moet flink rusten. Dus er zit voor mij niets anders op dan thuis blijven of om de hoek boodschapjes halen..Niks voor mij... Misschien een mooi boek lezen?

dat geld uitgeven herken ik wel hahahha. Het kost was om verlof te hebben :) Ik heb vandaag geprobeerd etiketten te maken voor de enveloppen.. ben ik klaar kom ik erachter dat ik het verkeerde formaat heb gebruikt hahah ach wel een uurtje mee bezig geweest.
ik heb ook heel de huisraad op marktplaats gezet, dat houd je ook bezig :)
Ook overtref ik mezelf steeds weer door cake te maken enz. heerlijk burgelijk.
Verder ben ik blij als ik iets kan gaan doen, koffie hier, koffie daar, naar de vk, boodschapje doen, bezoekje....

Ik ben cupcakes aan het bakken en versieren gegaan, om de verveling tegen te gaan. En zo heeft het kraambezoek straks een mooi versierd cakeje ipv beschuit met muisjes. Weer eens wat anders.

Ook om mijn andere zonen te laten trakteren op het kinderdagverblijf, en voor mijn schoonzus die gisteren uitgerekend was ben ik bezig. Dus dat houd me wel van de straat. Wie weet een idee?

Verder vind ik fotoboeken inplakken of maken altijd een goed tijdverdrijf tijdens verlof...

Terug
Bovenaan