verveling?

Hallo,

Mijn zoontje van 7,5 maand oud kon zich altijd heel goed vermaken in de box.
Sinds vorige week draait hij echter steeds op zijn buik en begint dan na een poosje te jammeren.( omdat spelen op zijn buik niet lukt?)
Ik draai hem dan weer op zijn rug (dit kan hij zelf nog niet) maar in no time ligt hij weer op zijn buik en begint vervolgens opnieuw te jammeren. Herkenbaar? En weet iemand ook een oplossing?

Groetjes,Harma.
 
 
Heel herkenbaar, mijn dochtertje (bijna 9 maanden) is ook zo'n jammeraar in de box. Ze moet nog leren om weer terug te draaien. Ik laat haar toch maar even doorzeuren, want het is natuurlijk ook wel leuk als mama elke keer komt als je begint te zeuren.   Zodra ze echt een keel opzet is het wat anders, maar een beetje jammeren mag best. Sommige dingen kosten nu eenmaal moeite om te leren.
Ook ligt ze nu veel op een kleed op de grond, heeft ze meer ruimte (vooral naast het kleed !) en is het draaien ook wat makkelijker. In de box ligt ze steeds met haar benen klem tussen de spijlen.
groetjes
Melanie
 
Ja ook hier herkenbaar!

Ik leg mijn zoontje inderdaad ook maar los midden in de kamer. Dat vind hij toch een stuk leuker, heeft hij ook eens wat anders om naar te kijken. Maar hij kan op zich wel aardig spelen op zijn buik, soms is hij het gewoon zat denk ik. Mijn zoontje spuugt ook altijd een beetje als hij op zijn buik ligt. Misschien wordt hij er een beetje misselijk van?

Groetjes
Caroline
 
Terug
Bovenaan