Verveling

Hallo allemaal,

Ik heb mijn derde verlofdag erop zitten en ik verveel me nu al, ik moet nog wel wat dingen doen en regelen maar ik heb nergens zin in. Dit vreselijke koude weer helpt ook niet echt. Uitkijken met buiten lopen, autorijden en niet eens kunnen schaatsen. Heeft iemand tips voor wat leuke dingen?

kan me voorstellen ja! ik heb het overdag druk genoeg met de jongens maar moet zeggen verveel me savonds vooral. en net zoals je zegt uitkijken buiten is hopeloos en moet zeggen ben zo suf als wat savonds.ga denk zo ook maar is mijn bedje opzoeken.. ik lees veel wat ik heerlijk vind en ook ontspannen van word. ga lekker veel in bad. ga af en toe naar een massage ja en misschien nog wat leuke dingen doen zoals hightea ofzo.. maar moet zeggen ik zou er geen zin in hebben meer. kan zo slecht zitten heb echt een tekort bovenlijf voor me kind vooral savonds...

Kan soms heel vervelend zijn he thuiszitten !? Ik zit zelf sinds vorig jaar januari thuis. Toen ben ik door gezondheidsredenen gestopt met werken..
Maar het is wel een verschil met nu.. ik ben nu niet echt mobiel meer.
Toevallig heb ik vandaag ook erg last van mijn rug, dus kan amper lopen en ik woon 3 hoog zonder lift.. dus dat is best pittig. Ik heb wel een hond, dusik zal naar buiten moeten.
Maar makkelijk gaat het niet..

Dus ik heb mezelf getrakteerd bij de Primera ;) op puzzelboekjes.. lekkere breinkrakers haha
Brainteaser en Logikwis gekocht ! Nou ben al de hele middag bezg hahaha wel lekker om je hoofd te gebruiken !
Zo heb ik het gevoel dat ik mijn hersens nog enigszins gebruik haha normaal zat ik alleen maar achter de laptop, maar die heb ik vandaag voor het grootste gedeelte van de dag opzij kunnen zetten haha

Succes met de verveling ! Ik hoop dat je wat kan vinden om je te vermaken !

Liefs, Marit

Hier juist het tegenovergestelde. Ik wil nog zoveel en heb ook nog best veel afspraken/verjaardagen staan de komende weken. Ik ben nu 36,5 week en heb in week 39 voor het eerst niks staan. Tot nu toe dan. Dan heb ik ook nog mn dochter en het huishouden. Ik verlang af en toe wel naar een dagje verveling haha!

Liefs ciomama

Ik ken ook geen verveling!kom soms tijd tekort en weet soms niet hoe ik alles voor elkaar moet krijgen...maarja heb ook al 2 kindjes rondlopen die veel aandacht willen.en werk nu nog even.
zou soms ook wel eens een dagje niks willen doen

liefs jootje

Terug
Bovenaan