Vervoer baby+dreumes

Onze 2e zal worden geboren als de 1e ongeveer 2 jaar is.
We hebben een prima wagen staan (eerst reiswieg, dan om te bouwen tot jogger) en die wil ik straks weer gaan gebruiken, maar ik vind mijn kleintje nog te ondernemend om hem op een buggy board te zetten.

Nu heb ik wel eens gezien dat mensen een zitje hadden dat op de reiswieg werd geplaatst, en dat lijkt me ter overbrugging ideaal. Ik heb al eens rondgesurft, maar zie ze nergens aangeboden worden.

Weet iemand of deze zitjes nog verkocht worden, en waar? Hoe zijn jullie ervaringen met vervoer van baby en dreumes tegelijk?
 
Hoi, ik weet niet of je ze voor alle wagens hebt maar als je veel ruimte hebt in bv gang of schuur kan je misschien kijken voor een dubbel wagen die heb je zowel voor naast als achter elkaar waar in de 1 kan zitten en de ander liggen.

Of eens kijken voor zo een fietskar die kan je ook gebruiken om te wandelen en mee te fietsen. Ik vond het ideaal zo een kar.

groetjes en succes met je zwangerschap
 
hoi,
onze oudste was 20 maanden toen haar zusje werd geboren. Ik heb ook zo;n zitje geprobeerd op de wagen, maar dat beviel niet. Mijn dochter was veel te zwaar, de hele wagenbak kantelde voorover. Dus toen overgestapt op zo'n buggyboard.
In het begin wou ze er steeds vanaf, maar na een paar keer goed toespreken bleef ze staan en ging ze het zelfs leuk vinden.
Verder hebben we nog een goedkope buggy, waarin ze zit als mjin man of bijv moeder meegaat. Inmiddels is ze bijna 3 en loopt ze eigenlijk altijd zelf.
groetjes
Melanie
 
Hallo,

Ik heb een zoontje van net 2 en een dochtertje van net 2 maanden. Wij hebben zo ´n tandembuggy gekocht. Mijn kleine meid ligt dan heerlijk achterin en mijn zoontje zit heel trots voor haar! Dit gaat heel goed. Wij hebben het merk Topmark gekocht en het bevalt mij prima. Mijn zoontje loopt best goed, maar in een supermarkt is het niet handig als hij overal bij kan! Bovendien kan je heel veel meenemen in zo ´n wagen (als je de drukknoopjes van het  boodschappennetje maar loslaat...). Het is wel weer een uitgave, maar ik heb er nu al veel plezier van gehad! En je kunt ze ook op marktplaats vinden!
Succes met de bevalling en het vervoeren van je twee wondertjes!
Groetjes,
Paula
 
Hoi,

Ik heb een bugaboo, daarop heb ik zo'n stoeltje gezet. Stoeltje gekocht bij babypander, in Groningen. Weet niet waar ze het nog verkopen. Je kunt tweedehands zoeken op marktplaats.

Ik ben erg tevreden over dat zitje, de kinderwagen kantelt bij mij helemaal niet. Mijn zoontje is 23 maanden. Hij zit er braaf in. Is soms wel ongeduldig, kon het langer uithouden in zijn wandelwagen, maar goed ik vind dit een betere oplossing dan een dubbele wandelwagen, en goedkoper, tkostte mij 35 euro.

Veel succes!!
 
Bedankt voor jullie reacties!


Ik heb inmiddels verschillende zitjes op marktplaats zien staan, en wil dat toch liever eerst proberen ipv een andere (duo)wagen aanschaffen.

Ik was deze week bij prenatal, en daar konden ze ook zo'n zitje voor me regelen (moest wel besteld worden) voor ongeveer 35 euro geloof ik. De verkoopster zei dat het qua breedte op alle reiswiegen past, maar dat het wel belangrijk is dat de reiswieg stevig op het onderstel staat, anders gaat het kantelen.
Dat treft, want dat is één van de redenen waarom we destijds voor onze huidige wagen gekozen hebben, die is echt heel stevig. Ik heb er dus vertrouwen in dat dat zal lukken.

Daarnaast gaan we een extra buggy kopen, voor als we met 2 duwers zijn.
 
Hoi,
Wij zaten ook in dubio of we aan een andere wagen moesten. Achter een plankje lopen lijkt me erg vervelend en onze wagen is wel vrij stevig maar zou snel kantelen met een peuter erop van 13 kilo (2 jr).
Elke dag keek ik wel even op marktplaats en afgelopen zaterdag heb ik een duowagen (2 zitjes achter elkaar waarvan de achterste helemaal plat kan) gekocht voor 15 euro!
De wagen is al wat ouder maar doet het nog prima.

Ik weet dat de urban jungle en de mutsy een wagen hebben waar een duo seat opgeplaats kan worden en die je later weer om kan bouwen naar een enkele wagen. Misschien is dit nog een idee...

Succes!
 
Terug
Bovenaan