vervoer van 2 kinderen onder de 2 jaar....

Hallo,

Vroeg me af of iemand ervaring heeft met het vervoeren van twee kinderen onder de 2. Als deze kleine smurf er is dan is mijn dochter 20 maanden, en nog iets te jong om echte stukken te lopen. Nou wil ik ook niet mijn hele garage verbouwen met wandelwagens, buggy's tweelingwagens enz... ik ben nu aan het kijken voor een kid sit een staplankje met een zitje erop. Iemand ervaringen met die dingen? vind ze namelijk nog best prijzig (120€) en als het dan niks blijkt te zijn......

Hoi Chacha81,

Mijn oudste twee schelen 21 maanden en ik zat destijds met hetzelfde probleem. Ik heb toen een plankje met krukje gekocht voor aan de Bugaboo, dat werkte perfect!

Daarnaast hadden we nog zo'n McLarenbuggy. Daar deed ik de oudste wel eens in en dan de baby in de draagzak (Babybjorn). Die twee opties boden altijd wel een oplossing, afhankelijk van wat we gingen doen.

Overigens, mocht je toevallig een Bugaboo wagen hebben, ik heb het plankje en krukje deze keer niet meer nodig want mijn jongste is ruim 4 als de baby komt en ik ben van plan het op Marktplaats te gaan zetten, dus mocht je interesse hebben dan moet jehet maar even laten weten.

Succes met het uitzoeken wat je gaat doen!

Groetjes,
mamainzuid

Waar je overna kan denken is een draagdoek daar kan zelfs je 20maand oude in..

Zou dan wel kiezen voor een draagdoek en niet een draagzak met een draagdoek heb je meer steun en kun je ze tot 18kilo mee dragen.
Daarnaast heb je Buggies met de stoeltjes achter elkaar die nemen stuk minder ruimte in

Liefs dromertje (maart 2011 en december2013)

Ik heb een kidsit en hij is het geld dubbel en dwars waard!!! Mijn oudste was 2 jaar en 4 maanden toen de kleine geboren werd en ben er erg blij mee geweest... Succes met beslissen!

Hai meiden.

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels via marktplaats een kid sit gescoord. Nu maar hopen dat ze daar straks op wil blijven zitten. Heb idd hier ook nog een draagzak liggen dus hoop dat we zo een beetje mobiel kunnen blijven. Als mn vriend dr is kunnen ze gewoon allebei in een eigen wagen/buggy.

Ik ben toch overstag gegaan voor een duowagen. Bij mij straks 17 maanden leeftijdsverschil dus ik zie het echt wel als een must. Heb een tweedehands mountain buggy duo gekocht, die is net zo breed als een eenpersoons wandelwagen.

Ik heb nog een buik/rug drager en een draagzak, dus dan moet het goed komen.

Wij krijgen een tweeling en onze dochter is ongeveer 2 jaar als ze geboren worden.
We gaan dus voor een duowagen en daarnaast ook een kid sit en ik heb nog een draagzak. Kan ik ook de oudste in de wagen zetten en een van de baby's in de draagzak.

Terug
Bovenaan