vervoeren baby en peuter?

Hoi allemaal!
Hoe doen jullie dat nou.... als je een peuter van 2 hebt en een baby van 3 maanden...
ik bedoel qua buggy. Gebruiken jullie een duowagen of iets anders?

Ik hoor het graag, want ik pieker me suf wat het meest praktisch is!

Groetjes, Nicole

Hoi,

Kijk even op www.baby-s.nl. Hier kun je een buggypod bestellen (nu in de aanbieding). Het is een soort zitje dat je aan iedere kinderwagen kan bevestigen. Ik heb er geen ervaring mee, want ik heb pas 1 kindje, maar het ziet er wel hartstikke handig uit.

Groetjes,

Jessica

hoi
ik heb nog geen 2e,maar die is wel in de maak(als t lukt natuurlijk).ik ben helemaal fan van een dubbele buggy waarbij ze achter elkaar zitten.het achterste gedeelte kan helemaal plat,dus daar kan de kleinste liggen.en als die kan zitten kunnen ze allbei rechtop.als de achterste platligt kunnen daar zelfs 2 peutertjes achter mekaar zitten.totaal 3 dus.zo liep ik met mn vorige werk(leidster aan huis)met 3 peutertjes van 2 en nog een baby in de draagzak naar de kinderboerderij,of naar de v&d koffie drinken en taartjes eten.maar nu dwaal ik af.ik heb dus goede ervaringen met een dubbele buggy en als de jongste nog draagbaar is een draagzak en een buggy.dat ding wat mn voorganger zei heb ik ook zien staan in een blad.is misschien ook wel handig.maar dat moet je denk ik eerst geprobeerd hebben.
groetjes kari

hey
die van mij is ruim 2 en een half en een babytje van 12 weken
ik heb een loopplankie maja weet niet of die van jouw al een tijdje kan staan
hoe doe je het nu dan???
zou anders wel aan een duo wagen denken
kan je best goedkoop een leuke tweedehands kopen (of nieuwe)
mij was verteld dat de kinderwagens van tegenwoordig niet meer zo stevig zijn gemaakt dat er zo n zitje op kan???
ja vroeger zag je het wel
sucses gr marijke

Hoi Nicole,