vervoeren baby en peuter?

Hoi allemaal!
Hoe doen jullie dat nou.... als je een peuter van 2 hebt en een baby van 3 maanden...
ik bedoel qua buggy. Gebruiken jullie een duowagen of iets anders?

Ik hoor het graag, want ik pieker me suf wat het meest praktisch is!

Groetjes, Nicole

Hoi,

Kijk even op www.baby-s.nl. Hier kun je een buggypod bestellen (nu in de aanbieding). Het is een soort zitje dat je aan iedere kinderwagen kan bevestigen. Ik heb er geen ervaring mee, want ik heb pas 1 kindje, maar het ziet er wel hartstikke handig uit.

Groetjes,

Jessica

hoi
ik heb nog geen 2e,maar die is wel in de maak(als t lukt natuurlijk).ik ben helemaal fan van een dubbele buggy waarbij ze achter elkaar zitten.het achterste gedeelte kan helemaal plat,dus daar kan de kleinste liggen.en als die kan zitten kunnen ze allbei rechtop.als de achterste platligt kunnen daar zelfs 2 peutertjes achter mekaar zitten.totaal 3 dus.zo liep ik met mn vorige werk(leidster aan huis)met 3 peutertjes van 2 en nog een baby in de draagzak naar de kinderboerderij,of naar de v&d koffie drinken en taartjes eten.maar nu dwaal ik af.ik heb dus goede ervaringen met een dubbele buggy en als de jongste nog draagbaar is een draagzak en een buggy.dat ding wat mn voorganger zei heb ik ook zien staan in een blad.is misschien ook wel handig.maar dat moet je denk ik eerst geprobeerd hebben.
groetjes kari

hey
die van mij is ruim 2 en een half en een babytje van 12 weken
ik heb een loopplankie maja weet niet of die van jouw al een tijdje kan staan
hoe doe je het nu dan???
zou anders wel aan een duo wagen denken
kan je best goedkoop een leuke tweedehands kopen (of nieuwe)
mij was verteld dat de kinderwagens van tegenwoordig niet meer zo stevig zijn gemaakt dat er zo n zitje op kan???
ja vroeger zag je het wel
sucses gr marijke

Hoi Nicole,

wij zitten in hetzelfde schuitje: onze dochter is nu 26 maanden en onze zoon is 3 maanden! Wij hebben een compleet wagenpark in de gang staan: de buggy van mijn dochter, de gewone kinderwagen van mijn zoon en een dubbele buggy waarbij de jongste achterin plat ligt en de oudste voorin kan zitten. Het is een Xadventure (of zoiets). Het enige nadeel is dat de oudste eigenlijk te groot wordt om er lekker in te zitten. Ik gebruik die dubbele buggy alleen als ik alleen met de kinderen even wat boodachappen moet doen, hij stuurt namelijk zwaar doordat het grootste gewicht voorin zit. Als mijn man en ik samen met de kinderen op stap gaan, zit de oudste in de buggy en de jongste in zijn eigen grote wagen.
We hadden een dubbele wagen gekocht waarbij de kinderen naast elkaar konden zitten, maar die paste niet door de voordeur!! ALs je daar over denkt, moet je dus even je voordeur opmeten voordat je gaat shoppen!!!!
Ik zie hier in de stad ook vaak moeders met   een dubbele buggy met de zitjes achter  elkaar van TOPMARK en die zien er altijd wel stevig uit.
En kijk anders eens op marktplaats, daar hebben we die van ons ook vandaan!

Succes ermee!

groetjes,
sakiris

Wij gebruiken zo'n buggyboard achter de Quinny-Freestyle. Dit gaat prima. Meestal loopt Tijmen zelf en als hij moe wordt stapt hij zelf op. Het heeft wel even geduurd voordat hij erop wilde, we hadden het al bijna opgegeven, hihi. Leuk he, zo'n eigenwijs mannetje van 2 jaar.....!
Ik gebruik ook wel eens een gewone buggy waar Tijmen dan in zit, en Floor in de draagdoek. Dit schiet wel het meest op.
groetjes van Ruth

Wel grappig... ik heb vandaag gereageerd op een advertentie op marktplaats waar ze een dubbele wagen voor nop aanboden. Ben nog niet zwanger van de tweede (zelfs net ongi geworden vandaag), maar dit kon ik niet laten schieten.
Op marktplaats staan ze vaker en de prijzen varieren nogal. Ik zou anders gewoon een goedkope kopen en als het bevalt eventueel een duurdere en die aan de opa's/oma's geven of zelf doorverkopen.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan