Hoi Nicole,
wij zitten in hetzelfde schuitje: onze dochter is nu 26 maanden en onze zoon is 3 maanden! Wij hebben een compleet wagenpark in de gang staan: de buggy van mijn dochter, de gewone kinderwagen van mijn zoon en een dubbele buggy waarbij de jongste achterin plat ligt en de oudste voorin kan zitten. Het is een Xadventure (of zoiets). Het enige nadeel is dat de oudste eigenlijk te groot wordt om er lekker in te zitten. Ik gebruik die dubbele buggy alleen als ik alleen met de kinderen even wat boodachappen moet doen, hij stuurt namelijk zwaar doordat het grootste gewicht voorin zit. Als mijn man en ik samen met de kinderen op stap gaan, zit de oudste in de buggy en de jongste in zijn eigen grote wagen.
We hadden een dubbele wagen gekocht waarbij de kinderen naast elkaar konden zitten, maar die paste niet door de voordeur!! ALs je daar over denkt, moet je dus even je voordeur opmeten voordat je gaat shoppen!!!!
Ik zie hier in de stad ook vaak moeders met een dubbele buggy met de zitjes achter elkaar van TOPMARK en die zien er altijd wel stevig uit.
En kijk anders eens op marktplaats, daar hebben we die van ons ook vandaan!
Succes ermee!
groetjes,
sakiris