vervolg 20 weken echo

hoi allemaal.
ik heb afgelopen vrijdag mijn 20 weken echo gehad en nou moet ik aankomende vrijdag voor het gevolg ervan terug komen.
ze konden niet goed de niertjes zien maar het had wel een blaasonhoud dus dan moeten ze der wel zitten toch?
en nou wilde ze de aders nog zien naar het hartje toe.en dan zeggen ze dat jeje geen zorgen hoeft te maken en dat alles voor de rest gewoon goed is.
maar dat doe ik dus wel me vriend is er wat rustiger onder die zegt van ja ze heeft toch gezegt dat het goed was en dat ze het gewoon even wilt zien de volgende keer want anders kan ze dat niet afsluiten.
ja da is natuurlijk ook zo maja denk dat je als vrouw zijnde je der meer druk om maakt.
maar ja nou lag het ook niet goed ze konden het geslacht ook nog niet zien dus ik hoop dat ik aankomende vrijdag posetief nieuws heb en dat ik dan rustig dat weekend nme vriend zijn verjaardag kan vieren.

fijne avond allemaal!

groetjes joyce
 
Wij hadden het met de 20 weken echo ook, tussenschotje van het hartje kon ze niet goed zien omdat hij niet goed lag.
Ik weet dus hoe je je voelt maar zoals je zelf al zegt het is meer voor de zekerheid, niet te maken en gewoon de 2e keer weer genieten van jullie kleine :)
Gewoon een eigenwijsje die lekker op zijn/haar gemak bleef liggen dus hihi
Succes van de week

Xx
 
dank je wel:)
die vrouw had ook in 1 keer haast want er was een arts aan de deur geweest voor een oude vrouw die moest ook een echo.dus denk dat ze daarom ook zoiets had van tis nou klaar.maja we zien het vrijdag wel hoop wel dat die 5 dagen snel voorbij gaan want dan hebben we dat weer gehad en dan hebben we rust:)
 
Ik zou ook proberen me niet zoveel zorgen te maken. Bij onze 20-weken echo zagen ze dat een niertje iets vergroot is, dit komt schijnbaar heel vaak voor. Met 32-weken moeten we terug voor een extra check. De echoscopiste zei ook dat het er allemaal goed uit zag, ook de aders naar de nieren en de blaas, dus ik vertrouw op haar vakkundigheid en maak me dus geen zorgen. Als je niet tot vrijdag kunt wachten, zou ik bellen en vragen of ik niet eerder terecht zou kunnen, want ik begrijp heel goed dat je je toch ongerust maakt.
 
Wat spannend meid! Je hebt liever in één keer groen licht in de plaats van een week op orangje te blijven hangen! Vrijdag springt het ook voor jou op groen!!

Ben soms best jaloers op de manlijke nuchterheid!

xxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan