vervolg 20 weken echo

Ik ben gister in zwolle geweest voor het vervolg van de 20 weken echo. Er was een gyn in opleiding bij en beide doktoren zeiden dat zij het geen reden vonden om mij door te sturen met deze navelstreng. Ons kindje zag er goed uit. Ze hebben alleen niet alles zo kunnen bekijken als ze hadden gewild maar het was goed en gezond. Ik moet alleen nog wat langer wachten totdat ik mijn kindje kan voelen, omdat de placenta aan de voorkant ligt. Ze hebben ons ook het geslacht verteld maar ben er zelf nog onzeker over, omdat ik het zelf niet goed kon zien maar dat komt ook wel goed.

Groetjes Jojanneke

Fijn dat het goed is!!!

Mijn placenta ligt ook aan de voorzijde. Ik ben nu ruim 23 weken en ik ga haar nu veel meer en beter voelen, dus nog even geduld.

Geniet ervan!!

Wat fijn om te horen dat alles goed is! En dat je het minder goed voelt met de placenta aan de voorkant..... Klopte voor mij inderdaad met de eerste 20 weken wel voor mij, maar nu zou ik haast blij zijn dat het zo is. Wat kan die kleine hard trappen zeg!! Ik ben nu ook 23+3 dus het komt echt goed!

Vooral lekker genieten nu, hup op die roze/blauwe wolk :)

Terug
Bovenaan