vervolg 2e kindje

Hoi hoi,

2 weken terug heb ik hier een berichtje geplaatst met de vraag of er meer mensen waren die finacieel niet zo breed zaten maar toch aan een tweede willen of zijn begonnen.Ik heb hier redelijk veel reactie op gehad en ze waren allemaal van mening,..gewoon doen!!
Nu hebben mijn man en ik besloten om er dan toch maar voor te gaan. Even nog wat dingetjes regelen en deze strip van de pil afmaken en dan hoop ik dat ik hier ook weer zo snel mogelijk actief kan meepraten op het forum... allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties

veel liefs martine

Hoi,

Wat geweldig dat jullie je laten volgen door je gevoel. Ikzelf zit niet in de situatie dat het twijfelachtig is of een tweede wel financieel mogelijk is, alhoewel ik wel op moet letten waar ik mijn geld aan uit geef. Dus straks ook. Ben nu ruim 16 zwanger van de tweede en het is weer zoooo bijzonder!!

Ik duim voor jullie dat je snel in verwachting bent.

Liefs,
Joline

hallo
wij zaten financieel ook niet ruim, maar mijn man zou ander werk krijgen en dachten ach laten we toch maar voor een tweede gaan.
nu was ik wel gestopt met de pil, maar deden het toch met condoom omdat we nog een half jaartje otzo wilde wachten dat alles zeker was.
maar toen ging er iets mis en ben ik eerder zwanfger geraakt.
ach ja leuk toch.
na 13 weken kwamen we erachter dat het er twee waren.
maar met 3 kindjes is het ook te redden hoor.
nu heeft mijn man wel ander werk dus meer geld, maar omdat we nu dus met een tweeling en een dochter van 2 hebben werk ik niet meer.
maar ach het lukt allemaal wel hoor.
we wonen alleen een beetje klein.
maar we zijn gelukkiig en geven de kids veel liefde en eten. dat is wat ze nodig hebben.
groetjes manuela

Wat goed dat jullie het toch doen. WIj hebben ook zitten dubben of we een tweede financieel konden redden maar ook wij hebben zoiets van. waar er 1 is kunnen er ook twee. Nu is onze eerste bijna twee en een half en bijna uit de luiers dus dat scheelt al een boel.
Ik ben inmiddels 25 weken zwanger en zo het voor geen hebben willen missen om een paar euro's. Hoe het in de toekomst gaat zien we wel, wij hebben er alle vertrouwen in.

Terug
Bovenaan