vervolg 3 flesjes

het gaat uitstekend, ik geef nu 3 flessen waarvan er 2 papflessen zijn en dit gaat uitstekend.
hij krijgt hierbij dan 1x 100 ml fruit met een liga er doorheen. en 1 x groente van ongeveer 100ml en bij het fruit en de groente krijgt hij per x 100 ml diksap flink verdunt.
hij doet het er prima op.
hij heeft het volgende schema:

7.00/ 7.30 pap fles
11.00 fruit met liga + diksap
14.00 fles
17.00 groente + diksap
21.00 pap fles

heb ook tussen door een broodkorst geprobeerd maar vind dit nog wat eng, kokhals namelijk als dit wat meer achter in zijn mondje komt. dus hier wacht ik nog even mee.

maar ik moet zeggen dit gaat erg goed en is verder erg tevreden, en heb niet het idee dat hij honger heeft.

Mooi schema. Ik zit met Tim sinds 2 dagen nu ook op 3 flessen. Soms een klein flesje tussendoor omdat hij nog niet van diksap houdt en ik toch wil dat hij vocht binnen krijgt.

Geef jij de pap al met een lepeltje trouwens? Het cn adviseerde me dat.

Gr Ingrid

Ps Wat zijn de slaaptijden bij jou?

wij mogen ook naar 3 flessen maar mevrouw wil dat niet alleen ze wil de laatste fles kwijt ze drinkt er maar 100 cc van leeg!!
we zijn al aan het vervroegen maar ik wil niet om 5 uur weer me bed uit moeten.!

@angelique probeer dan een halve liga is uit de hand te geven, dat is wat breder en kan niet makkelijk achter in de mond komen. hier gaat brood en liga heel goed. alleen goed op letten en t laatste beetje weg gooien.
maar fruit wil ze niet uit de hand eten omdat dat glad is!!

heb liga uit de hand ook al eens geprobeerd maar op een gegeven moment breekt er dan een stukje af en dit komt dan ook weer achter in zijn mond en dit vind hij nog maar niks. maar ik blijf het zo af en toe proberen.

pap fles van de ochtend maak ik soms als ik er tijd voor heb ook wel een bakje pap van maar wehebben `s morgens vaak niet zo veel tijd inverband met wisseling van de wacht. ik draai nachtdiensten en als ik `s morgens thuis kom dan moet mijn vriend meteen naar zijn werk en breng ik jayden meteen naar mijn moeder want die past op mijn mannetje als ik ga slapen.
dat is allemaal een beetje rennen vliegen en dus weinig tijd en een fles gaat dan sneller.
maar als ik vrij ben dan probeer ik hem een bordje pap te geven.
`s avond blijft gewoon een fles. is dan te moe om van een lepel te eten. en de fles drinkt hij bijna slapende. kom nu overigens ook uit de nacht dienst dus ga nu lekker mijn bed in.

de slaap tijden zijn erg wisselend meestal slaapt hij na de 1ste fles nog door tot 10 uur. en hierna doet hij zo af en toe een haze slaapje tussen de voedingen en het spelen zo ongeveer 3x een half uurtje in de box of maxicosi. maar echt hem op vaste tijden naar bed brengen op de dag gaat helaas nog niet lukken probeer het wel maar zodra ik hem in zijn bedje leg is het krijzen, net zo lang tot ik hem er weer uit haal. dus dat werkt helaas niet.
`s avonds gaat hij wel standaard om even 19.00 naar bed en dan gaat het wel goed en is hij binnen 5 min vertrokken.
en vaak moet ik hem wakker maken voor de fles van 21.00 uur. en dan komt hij vaak om een uurtje of 7 in de ochtend uit zichzelf. en op de dagen dat ik moet werken wordt hij om 7 wakker gemaakt voor zijn flesje. dit omdat ik hem om 7.20 naar mijn moeder moet brengen. en ik dan wel wil dat hij dan heeft gegeten.

maar nu ga ik echt slapen, groetjes angelique

hier ook zoiets,
na de 1e fles van 7 uur slaapt ze tot 9uur.
dan krijgt ze om 10 uur fruit en gaat ze naar bed tot ongeveer 12 uur.
krijgt ze sneetje brood, fles, groente met diksap, fles en daar tussen alleen maar hazeslaapjes, wanneer ze in bed ligt is ze alweer wakker

Mooizo! dat hij het daar goed op doet.
Jorn krijgt zo nu en dan ook liga uit het vuistje. en sabbelt er lekker op. net als kelly pak ik het laatste stukje weg. want ik ben bang dat ie dat niet kan hebben. Als er een wat groter stukje afbrokkeld, dan spuugt jorn dat uit.

succes

Terug
Bovenaan