vervolg afvaltopic ;-)

Hoi meiden,

Hoe staat het bij jullie met het afvallen?
Hier gaat het superlekker...
Weeg nu 65 kilo en ben dus van de 74 van afgelopen zomer al lekker 9 kwijt.
Wil nog iets eraf... 3 kilo ongeveer en vind het dan wel welletjes.

Liefs Marina

hier gaat t helemaal niet lekker hahahaha
ben ermee gestopt omdat ik er geestelijk echt nog niet aan toe ben en daarom steeds weer terugval
ik wil t echt dolgraag maar t gaat nog niet echt
eerst weer eens helemaal goed in mijn vel zitten dan komt de rest vanzelf

wel knap van je dat t zo lekker gaat en je t zo goed volhoud!!!
ga zo door!!!

liefs maurilla

He !
Wat goed zeg ! Ik ben ook nog steeds bezig, ik dacht al dat ik de enige was :)
Hier 5 kg. eraf totaal. Ik heb een paar weken wel wat minder opgelet, omdat we in korte tijd veel verjaardagen hadden. Nu met goede moed verder !
Welk dieet volg je Marina ?
En Maurilla, je hebt gelijk. Het is veel belangrijker om goed in je vel te zitten. Ik hoop dat voor jou ook de zon weer gaat schijnen !
Liefs, Sophie

He !
Wat goed zeg ! Ik ben ook nog steeds bezig, ik dacht al dat ik de enige was :)
Hier 5 kg. eraf totaal. Ik heb een paar weken wel wat minder opgelet, omdat we in korte tijd veel verjaardagen hadden. Nu met goede moed verder !
Welk dieet volg je Marina ?
En Maurilla, je hebt gelijk. Het is veel belangrijker om goed in je vel te zitten. Ik hoop dat voor jou ook de zon weer gaat schijnen !
Liefs, Sophie

@sophie.... haha wat voor dieet,
nou eigenlijk probeer ik buiten het ontbijt, een tussendoortje, brood eten, tussendoortje en een goede warme maaltijd van ma tot en met vrij niet te snoepen en in het weekend neem ik gewoon lekker bij de koffie wat en s'avonds wat chips of toostjes
Verder (vr)eet ik hele potten augurken leeg haha en nee ik ben niet zwanger...

Liefs Marina

@sophie.... haha wat voor dieet,
nou eigenlijk probeer ik buiten het ontbijt, een tussendoortje, brood eten, tussendoortje en een goede warme maaltijd van ma tot en met vrij niet te snoepen en in het weekend neem ik gewoon lekker bij de koffie wat en s'avonds wat chips of toostjes
Verder (vr)eet ik hele potten augurken leeg haha en nee ik ben niet zwanger...

Liefs Marina

Terug
Bovenaan