Vervolg auto stoel

Jochem zit nu nog in de gewone reguliere autostoel, maar tjee zeg die is tot de nog toe gevuld moet ik zeggen.
Eigenlijk een beetje te vol zullen we maar zeggen.
Maarja met een lengte van zeker 95cm en 15 kilo kan dat ook niet anders.
Dus ik zit er toch hard over te denken om hem op de vervolg stoel te zetten hij vind het nl ook niet altijd meer leuk ik de gewone stoel alsof ie niet echt lekker zit al ik maar zeggen....
De meeste kindjes zullen nog wel goed in de zitjes passen maar mijn lieve kleine reusje toch niet meer zo......

Alicia past er eigenlijk ook niet meer in. ik kan met mijn stoel niet meer verder naar voren en ze zit niet fijn met haar benen. ook komt ze er bovenuit. maar wij vinden hem zo makkelijk! ze slaapt er zo lekker in.

Hier ook een vent die te groot begint te worden voor zijn stoel het irritantste vind ik nog dat getrap tegen de stoel leuning.

Maar wil heb graag nog ff de in houden

mijn vriend begon gisteren te zeuren dat alicia haar benen in moest trekken omdat mijn stoel te ver naar voren stond. maarja ik kan ook moeilijk met mijn benen in me nek gaan zitten. alicia heeft er geen last van. maar dat heeft hij niet door. ze vind t juist leuk dat ze tegen de stoel kan schoppen

Terug
Bovenaan