Vervolg autostoel na maxicosi

<p>Beste mama’s, </p><p>Ik zie door de bomen het bos niet meer qua autostoelen. Wij hebben nu de maxicosi cabriofix met de familyfix wat heel goed bevalt. <br /><br /></p><p>Zijn er mama’s die ervaring hebben met een vervolgstoel en daar heel tevreden over zijn? Onze dochter is bijna 10 kilo en 72.5 cm. Ik zou het graag via isofix willen bevestigen. <br /><br /></p><p>Bedankt voor de tips!</p>

Wij hadden de Maxi-Cosi Pebble en Family-fix en het enigste vervolgstoeltje wat op onze isofix paste was de Pearl. 
Maar je kunt ook bij Prenatal om hulp vragen aan een medewerker, hun weten er alles vanaf! Hun kunnen jou vertellen welk vervolgstoeltje past op jou isofix. Want daar zit ook nog verschil in.. Je kan niet zomaar iedere maxi-cosi of autostoeltje op iedere isofix.
Succes ermee!

Hier ook de Pearl op de familyfix, helemaal prima tevreden mee. Vraag me wel af of ze er tot 4 daadwerkelijk in blijft passen... maar dat heb ik met veel stoeltjes van 1-4 jaar schijnen te zijn.

De maxi cosi titan pro valt in de isofix te bevestigen van de auto en dit is een meegroeistoel tot 12 jaar. Bij ons is nu de tweede op komst waar wij dus weer de maxicosi en de familyfix voor nodig zijn...

Wij hebben de maxicosi Assis fix, heel blij mee! Deze draait wat erg handig is bij het in en uittillen. De kleine man is nu ongeveer 9 kilo en 8 maanden oud.

Wij hebben de draaibare maxi cosi axiss, bevalt prima.  Deze gaat niet op de isofix, maar dat hebben we bewust gedaan met het oog op een tweede! 

Wij hebben voor een vervolgstoel bewust niet gekozen voor Maxicosi. Omdat de kuipjes vrij klein zijn en in de praktijk blijkt dat kindjes in een groep 1 stoel passen tot ongeveer 3 jaar. Als je kindje dus groot is ga je het niet lang redden. 

wij hebben een Brittany Römer dualfix M. Een draaibare stoel waarin ze goed zat. Neem als het even kan je kind mee naar de winkel en zet haar er even in. Dan zul je zien hoe ze er in past. 

Maxicosi is een Nederlands merk, Brittax is duits. In de stoel die wij hebben zit een metalen frame rond het hoofd, waardoor bij een aanrijding haar hoofd niet in de verdrukking kan komen. 

op naar de winkel en om hulp vragen dus. Er zitten duidelijke verschillen en daardoor ook prijsverschillen in de stoelen. 
veel succes

Terug
Bovenaan