Had ik afgelopen week nog in het topic "bedplassen" verteld dat allebei m'n dochters s'nachts ook zindelijk zijn. Roept gisteravond rond een uur of 11 m'n oudste dochter, ik denk gelijk o jee, maar nee, ze riep omdat ze moest plassen. Ik denk dat is mooi. Ik weer naar beneden en aan m'n man verteld over dit topic en dat ik geschreven had dat de meiden s'nachts droog zijn en dat toen de oudste net riep ik ff dacht had ik dat nou maar niet zo hard geroepen. Maar, gelukkig niks aan de hand.
Ga ik even later bij de jongste kijken en ja hoor jullie raden het vast al.......NAT! Is dat ff grappig, ik kwam niet meer bij. Heb ik over mezelf afgeroepen hahahaha. de kleine meid lag overigens gewoon door te slapen. Ik heb 'r gewassen, schoon pyamaatje aangedaan, bedje verschoont en toen ging ze weer slapen, volgens mij heeft ze het amper gemerkt.
Als ik voortaan iets zeg.... eerst afkloppen hahahaha.
Groetjes
Ga ik even later bij de jongste kijken en ja hoor jullie raden het vast al.......NAT! Is dat ff grappig, ik kwam niet meer bij. Heb ik over mezelf afgeroepen hahahaha. de kleine meid lag overigens gewoon door te slapen. Ik heb 'r gewassen, schoon pyamaatje aangedaan, bedje verschoont en toen ging ze weer slapen, volgens mij heeft ze het amper gemerkt.
Als ik voortaan iets zeg.... eerst afkloppen hahahaha.
Groetjes