Vervolg bloeding...weer...

A

Anoniem

Guest
He meiden!
Nou nadat ik natuurlijk lekker positief was gister is alles een beetje in het water gezakt. Had een posi ovutest, geen bloeding en kon weer helemaal er tegenaan.
Tot gisteravond...
Ineens uit het niets weer een bloeding en is niet meer opgehouden, het is meer dan wat ik ooit gezien heb tijdens mn ongi's!!!! Het stroomt er letterlijk uit....

Vandaag nog een keer de dokter gebeld en zolang ik nog geen pijn heb vond hij het niet alarmerend...ik mocht wel langskomen om te laten nakijken maar ik voelde hier niets voor, beter bij een gyn denk ik.
Heb nergens pijn, in de avond wat steekjes verder niets...en natuurlijk ben ik te laat met klussen door al dit, dus ik denk dat ik deze maand oversla....
Ik weet nog steeds niet wat ik heb en vraag het me steeds af...is het ovulatiebloeding? Dat betekent dus dat ik zou moeten klussen maar vind het in dit geval niet erg prettig (mn ventje ook niet..)
Over infecties heeft ie het ook gehad en dat gaat weer samen met de pijn.
Ik baal zo verschrikkelijk
Mocht het maandag niet weg zijn moet ik langskomen maar denken jullie dat het niet beter is om een gyn te bellen?
lieve meiden, wederom bedankt voor het luisteren!!!!!
xie

Hoi Maantje,

ik lees al een paar dagen met je mee en had veel herkenning, want ook mijn ongi was deze keer heel anders dan anders, korter en ook eerder....

Ik vind het echt heel naar voor je dat het zo moet lopen, kan me ook heel goed vorostellen dat je heel onzeker bent nu. Nou weet ik het niet zeker maar volgens mij heb je een verwijzing van je huisarts nodig om een afspraak met de gyn te kunnen maken. Dus zou nog ff naar de huisarts bellen en zeggen dat je naar de gyn wilt.

Heel veel sterkte gewenst,

Rina

Hey Rina!
Bedankt voor je berichtje!
Oke wist ik niet van de gyn.....misschien doe ik het toch maar als het in een van de volgende maanden misschien weer komt.
En ja erg onzeker enzo! Je weet gewoon niet wat het is, je gaat vanalles bedenken, echt van de zotte gewoon!
Ik las dat jij idd ook te vroeg ongi was geworden!!! Voelde me meteen niet de enige.

Nou wel een beetje goed nieuws! Het is gelukkig ook weer ineens bijna opgehouden (!!!!!!!!!!!?????????????)
Begrijp jij het nog? Maar slechte nieuws: vandaag/gister mn ei, ben bang dat ik deze maand te laat ben....vind ik wel erg jammer hoor. Volg NOD pas rond 04 april!!! Das toch veels te lang!!!!!
Hoe gaat het met jou? Ben je al uit de klusweek? En wanner NOD?
xie maantje

Hoi Maantje,

dat is wel erg lang ja, pas in april weer NOD. Mijn NOD is 10 maart. En dat vind ik al lang........... Ben nu aan het einde van de klusweek maar omdat ik onregelmatig ben (tussen 26-31 dgn) is het wel lastig te bepalen wanneer ik mijn ei heb......
Had nu ovl testen van matcare, maar is nogal onhandig dat je die niet meteen smorgens kunt doen. Ik hoorde dat dat met CB wel kan dus dan die de volgende keer maar.

Hoe gaat het nu met jou???

Groetjes van Rina

Ohhh ik hoop het voor je hoor!!! Ja wij zaten altijd dicht bijelkaar!

Ik zou m 09 maart moeten hebben met 28 dagen....heb nu nog maar een heeeele kleine kans dat het gebeurd is hoor maar toch!
Ben bloedvrij, gelukkig!!!!!!! Kan weer mn normale strings aan!!!!
We hebben wel geklust maar dit was denk ik te laat.....maar we hebben er gelukkig veel plezier aan beleefd!!!
Was er echt van geschrokken hoor want het was best veel wat ik verloor. En weet nou toch nog niet helemaal wat het was....ik hou het maar op hevige ovulatiebloeding.
Ik hoop dat het volg maand gewoon een klein bloedinkje van een halve dag is!!!!!

Met jou verder goed? Voel je al wat??? Ik heb direct na de klusweek dat mn borsten zo'n zeer gaan doen....nu dus weer...ik weet nu dat dit denk ik niet door het zwanger zijn komt!
xie maantje

Terug
Bovenaan