vervolg bloedverlies

A

Anoniem

Guest
hoi

allereerst bedankt voor alle reacties! het bloedverlies is veel minder geworden en af en toe stopt het.
ik kan maandag om 11.00 bij de gyn. terecht voor een echo.
vanmorgen een test gedaan en die streep sloeg meteen duidelijk uit!
dit hoeft natuurlijk niet zoveel te zeggen maar toch...
voel me verder prima, lekkere gespannen borsten etc.

we blijven positief!

groetjes Ruby

Hoi Ruby,

Spannend meid, ik duim voor je en denk aan je!

Succes

Liefs,

Puk

hoi meiden

Ik heb al een tijdje last van bruine afscheiding ik ben al drie   keer naar het ziekenhuis geweest voor een echo en al drie zat het kindje er nog zondag was het zo veel dat ik dacht nee dit is niet goed en ja hoor weer een echo en weer alles prima nu zal je denken ik moet nu wel grust zijn maar dat ben ik niet ik vrees iedere keer om naar toilet te gaan
en kijk ook iedere keer als ik mij afveeg of er niets op het toilet papier zit het is nu woensdag 10 mei het is snachts en ik ga naar toilet en ja hoor weer bruine afscheiding maar nu met bloed ik raakte in paniek en beled mijn moeder mijn moeder zegt rustig te blijven en af te wachten vreselijk is dit echht waar ik durf de vk niet meer te bellen want die bel ik de afgelopen dagen dood en ik heb nu een strippen kaart aan echo,s  
het  is voornamelijk snachts dat ik vloei door de dag niet .   PS ik ben 11 weken   zwanger.
                                                groetjes

quote: jada72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-05-2006 01:39:41'));

hoi Jada,

de vk is er voor jou maakt niet uit hoe vaak je belt. daar zijn ze voor.
en als je dat dan ( zoals je nu dan bent  ) het niet   meer durft bel dan gewoon in het weekend naar het ziekenhuis of ga gelijk naar de 1ste hulp. maar blijf wel kalm meid.
sterkte.

groetjes jantine

Terug
Bovenaan