vervolg bonken

ik heb t nog na gelezen,ik had t toen door snellerheid verkeerd gelezen.
de kleine meid gaat niet als een hobbelpaard staan maar ze staat dan wel recht en bonkt met dr voorhoofd tegen t bed.doen die van jullie t ook zo,of toch meer als paard,want in die houding denk ik eerder dat men de bovenkant van t hoofd raakt toch...
en ja men zegt negeren maar t is ni altijd fijn om t gebonk zo te horen,mooie manier zeg om in trance te komen,had t liever gehad wat ik al schreef bij de andere topic dat ze met dr handjes of knietjes bonkte.
hopelijk gaat t gauw over want t gaat door merg en been.

Hoi
Ik heb er geen ervaring mee.

Maar hoop voor jullie dat het snel over is.

En misschien een optie uit leggen dat ze lekker gaat slapen dat ze dan rustiger is en ik weet niet of ze smiddags nog slaapt maar bij ons is het zo als ze smiddags te lang heeft geslapen langer dan 2 uur dat ze dan savond niet zo makkelijk in slaap komt omdat ze dan nog niet moe is.

in ieder geval succes.

Tja meid, en toch kun je er beter niks aan doen. Die kindjes hebben het zelf niet in de gaten, en bonken zichzelf in slaap.

Ik weet dat het heel erg klinkt. Stan doet dit ook midden in de nacht, de hele straat hoort dit dan, schaam me er soms wel voor, maar kan er toch niks aan doen!

Gewoon laten gaan, het zal wel een keer ophouden!

Terug
Bovenaan