vervolg clomid

Ha Joan, Francis e.a.
Wat betreft de vragen hoe lang ik het al slik; dit was de eerste keer. Ik was na bijna 2 jr. niet meer ongi. Altijd 36.2 graden. Dit leek me een goed oplossing. Eerst voordat ik begon wel goed gechekt dat ik niet zwanger was; stond op het doosje. Nu is het klusweekend en voor het eerst heb ik 37.2! Gisteravond gelukkig al wat gedaan.. Ik heb goede hoop. Ik ga er niet mee door als het niet lukt hoor! Jullie hebben me inmiddels wel flink de stuipen op het lijf gejaagd. Maar misschien lukt het ook wel!? Op maandag 3 mei zou een eerste ongi-dag zijn. Dan ga ik naar de dokter, I think.Goed zo dames?
Meiden, het gaat goed komen. Jullie horen van me!
Liefs,
Aagje

hoi Aagje

Voor jou hoop ik echt dat het snel zal
lukken. Het was zeker niet de bedoeling jou de stuipen op het lijf te jagen. Maar ik ben al ruim negen maanden bezig. Ik heb wel al een zoontje van vier. Maar soms heb je gewoon goede en minder goede dagen, en dan zie je het niet zo zitten.
geniet er nu maar lekker van, dat probeer ik ook te doen.

Wens je veel succes met klussen hihi

Veel liefs

Francis

Hoi Aagje,

In ieder geval verstandig dat je naar je huisarts gaat. Daar zijn artsen ook voor hoor, heb je veel meer aan en hoef je niet zo erg in de stress te zitten.
Wilde je echt niet bang maken hoor, was echt niet mijn bedoeling, maar ben wel blij dat je er daardoor anders over bent gaan denken!

Enne... ook veel plezier met klussen!!
(Ga zo mijn man ook effe opzoeken, is voor ons ook weer "klustijd" hihi!)

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan