Vervolg doktersbezoek Renske

Vorige week heb ik een topic geschreven over dat ik met Renske naar de dokter was geweest doordat ze zo hoeste en ook vaak slijm met voeding eruit kwam. De dokter dacht toen dat het misschien Astma kon wezen, maar dat kon hij toen nog niet zeggen. Vanmorgen moest ik terug komen. Het gaat veel beter met Renske, ze hoest bijna niet meer en zeker niet meer slijm en voeding. Echt lekker is dat. Wel zit ze nog een beetje vol, maar de dokter dacht dat het toch een nasleep was van een verkoudheid. Ik moet het wel in de gaten blijven houden. Stel dat ze over 2 weken ofzo weer zoiets heeft dat met dat slijm en voeding dan moet ik gelijk aan de bel trekken. Hopelijk is dat niet nodig.
Ze is verder ook erg lief en levendig. Van het weekend zijn we bij mijn ouders geweest en die hebben haar eigenlijk niet horen huilen alleen toen ik haar om half elf 's avonds uit bed haalde voor de laatste voeding  en een schone luier ging geven. Mijn moeder zei toen, he ze kan ook huilen. Echt lief hoor zo'n zoet kind. Verder is ze een heerlijk kroelmeid. Ze kroelt wat af met ons en ook met opa en oma. Die hebben weer genoten van d'r. Ook van mijn andere dochtertje, 3,5 jaar. Is daar gister gebleven en gaat voor het eerst logeren. Het gaat super goed en gister belde ze nog even naar ons. Echt lief hoe ze dan kletst. Ze was met opa en oma naar de dierentuin geweest   en had het reuze naar haar zin gehad. Vannacht ook goed geslapen. Morgenavond gaan we weer naar mijn ouders toe voor 2 dagen. Zij wonen op de Veluwe en wij 150 km verderop in Zuid-Holland.

Sorry verhaal beetje lang geworden. Deze tekst hoort hier eigenlijk niet op dit forum thuis, maar wou gewoon even laten weten hoe trots ik op mijn meiden ben. Geniet er nog elke dag van.

Groetjes Anneke

Wat fijn dat het weer een beetje beter met haar gaat. Sinds ik dat filmpje heb gezien van dat niezen dat ze daar zo om moet lachen ben ik helemaal verliefd op haar. Klinkt een beetje stom maar ik weet  niet hoe ik het moet zeggen. Ik had toen ook gereageerd en toen zei jij dat ze daarna ziek was geworden. Echt sneu vond ik dat.
Liefs Esther mv Thomas

Bedankt voor je reactie. Ze lacht niet meer om het niezen helaas. Denk dat ze veel te erg was geschrokken, haha. Wel lacht ze nou echt hard op als ik haar onder haar oksel kietel. Echt schattig.

Fijn dat het beter gaat met je meisje.
Ook ik kan zo genieten van mijn dames ik geloof dat ze een beetje dezelfde leeftijd hebben Linde is na 4 mnden en Roos is ruim 3,5 jaar.
Grappig om te lezen dat jou meisje zo gezellig gaat logeren, Roos doet dat ook en dat gaat altijd goed tot eergisteren, ze zou bij mij ouders gaan logeren. Wel een paar nachtjes dus koffer en alles mee, belde mijn moeder op dat het meisje naar huis wilde.
Gelukkig wonen we heel dicht bij elkaar. Maar Roos wilde niet logeren en ook thuis niet naar bed, ze was bang. Alleen waarvoor komt er niet uit.Hopen dat deze fase snel weer over gaat vind het zielig als ze zo bang zijn.
Genoeg over mijn meiden.
Gezellige jaarwisseling, groetjes Danielle

Terug
Bovenaan