hee meiden
vond het topic ove de geldzorgen eigenlijk toch wel erg interresant omdat wij het momenteel ook ff flink moeilijk hebben en deze maand flink rood staan
zit er nu ff ook helemaal doorheen
ik hoop maandag ingeleid te worden omdat ik de zwangerschap niet meer v olhoud ivm hernia en bekkeninstabilliteit en kijk net op de rekening en zie dat mijn mans loon niet binnen is nog maar dat er wel van alles is afgeschreven
gevolg : blokade op de rekening voor de automatische incasso's
als t loon gestort is een flinke hap eruit omdat we rood staan
en t uwv heeft ineens besloten dat ze een nieuwe berekening willen maken om te kijken of ik wel recht het op geld terwijl ik al maanden in de ziektewet zit en nu met zwangerschapsverlof hoor te gaan
gevolg : maximaal 4 weken geen geld wat heel erg te merken is nu
kortom : als je ineens heel krap zit maakt meer geld wel degelijk gelukkig!!!
maar goed verder mogen we niet klagen hahaha
1 gezonde dochter die niks te kort komt en elke dag een pot eten op tafel en belegt brood
de huur en cz , en andwere rekeningen betaalt maar jongens wat haat ik de kleur rood!!!
sorry moest t ff kwijt
zullen mijn hormoontjes wel zijn
groetjes maurilla
vond het topic ove de geldzorgen eigenlijk toch wel erg interresant omdat wij het momenteel ook ff flink moeilijk hebben en deze maand flink rood staan
zit er nu ff ook helemaal doorheen
ik hoop maandag ingeleid te worden omdat ik de zwangerschap niet meer v olhoud ivm hernia en bekkeninstabilliteit en kijk net op de rekening en zie dat mijn mans loon niet binnen is nog maar dat er wel van alles is afgeschreven
gevolg : blokade op de rekening voor de automatische incasso's
als t loon gestort is een flinke hap eruit omdat we rood staan
en t uwv heeft ineens besloten dat ze een nieuwe berekening willen maken om te kijken of ik wel recht het op geld terwijl ik al maanden in de ziektewet zit en nu met zwangerschapsverlof hoor te gaan
gevolg : maximaal 4 weken geen geld wat heel erg te merken is nu
kortom : als je ineens heel krap zit maakt meer geld wel degelijk gelukkig!!!
maar goed verder mogen we niet klagen hahaha
1 gezonde dochter die niks te kort komt en elke dag een pot eten op tafel en belegt brood
de huur en cz , en andwere rekeningen betaalt maar jongens wat haat ik de kleur rood!!!
sorry moest t ff kwijt
zullen mijn hormoontjes wel zijn
groetjes maurilla