Vervolg groot bed..

Hoi dames...

Dr zijn al een aantal tussen ons die zwanger zijn dan t tweede kindje.Dus daarom gaat men bv t eerste kindje wat eerder in een groot bed slapen.maar hoe zit t met de moeders onder ons die gewoon een kindje hebben.laat men de kleine nog gewoon langer in t babybedje liggen of toch ook maar in een wat groter bed..Was dr ff benieuwd naar.
De kleine meid slaapt nog in dr babybedje,en dr is geen tweede onderweg maar zat dr wel over na te denken om dr op den duur in een groot bedje te laten slapen...meegroeibedje....maar hoe is t dan bij jullie...

Liefs

Hoi,

Hier ook geen tweede op komst. Julia is over een paar maanden 2 jaar en we laten haar zolang mogelijk in haar ledikantje slapen, tot het moment dat ze er achter komt dat ze eruit kan klimmen. Daar is ze al wel mee bezig, maar gelukkig is Julia niet groot en duurt het hopelijk nog even....

Dus hier ook gewoon het ledikantje hoor!

gr Gitte

Hier ook. Wel een tweede onderweg (net 8w3d), maar die gaat eerst in het wiegje.
Julia is dan 2 1/2, dus waarschijnlijk is ze daarvoor al wel over naar een groter bed, maar voorlopig nog niet hoor....

Zonder slaapzak slingert ze trouwens haar been al wel over de rand als ze boos is dat ze in bed moet, maar met de slaapzak aan kan dat niet ;).

Liefs

Hier is de tweede er wel maar onze dochter ligt nog "gewoon" in het ledikantje. Zolang ze niet uit haar bedje komt willen we haar in het ledikantje laten. Ze is heel bewegelijk in haar slaap, vind een ledikantje du wel zo makkelijk.

Stan slaapt wel al in een groot bed. Geen meegroeibedje, maar gelijk een groot bed. Heeft een paar dagen geduurd, met een rekje ervoor. Maar het was vrij snel gewend!

Hij is ook zeer beweeglijk en kruipt ook vaak uit bed, ligt dan voor zijn bed ergens KO haha. Maar dan leggen we hem voordat wij gaan slapen weer terug. Hij slaapt er prima in verder.

Liefs

Hier ook 2 kids, maar allebei in een ledikant. Ela is wel groot voor haar leeftijd, zou er ook wel uit kunnen denk ik, maar heb haar slaapzak dicht gemaakt met een veiligheidsspeld. Ze had dus al wel door hoe de rits los moest.. Ela heeft al een paar weekjes dat ze aan 't jengelen is in bed, terwijl ik nog niet eens de kamer uit ben. Heb eerst heel begripvol gedaan, maar ze kan me niet vertellen wat er is. 't Is alleen maar "mama mama" en "papa papa" en dan gaat 't over in "Ham Ham" (Harm). Als ik al voor de zoveelste keer gezegd heb dat Harm al slaapt en dat papa en mama dat ook gaan doen ga ik maar weg en zeg haar dat ze moet slapen. Van de week had ze een paar nachtjes bij oma geslapen en toen was er niks aan de hand. Vanavond was 't weer mis, maar ik heb het weer gered, ze slaapt.....
Als 't slapen weer beter gaat krijgt ze ook een groot bed.

hallo,

Ons meisje ligt ook nog in het ledikantje.
Zolang ze er niet uit gaat klimmen mag ze er van mij ook wel in blijven liggen. We zien wel hoe het loopt.

Gr Dango

Hier ook de tweede op komst. Maar Julia blijft voorlopig gewoon in haar ledikantje slapen. Voor de baby gebruiken we eerst een wiegje en als hij/zij daar niet meer inpast, dan doen we Julia denk ik in een groot bed. Ik ga ook geen mee-groeibedje kopen, maar meteen een normaal bed. Julia is tegen die tijd ook ruim 2 1/2 jaar, dus dat moet wel kunnen verwacht ik.

Ik denk wel dat ik binnenkort 1 zijkant van en ledikantje weg haal. Dat kan bij dat bedje. En in plaats van de zijkant kunnen we een klein plankje bevestigen zodat ze er niet uitrolt. Ik krijg steeds meer last van mijn rug en als de zijkant eraf is kan ik Julia makkelijker uit bed tillen. En dat is meteen een mooie overgang naar een groot bed.

Terug
Bovenaan