Vervolg heftige nacht. Toch urineweginfectie...

A

Anoniem

Guest
De ha hefet gebeld en wil me vanmiddag om 4 uur zien.
Hij denkt toch dat ik een urineweginfectie heb. Miscshien dat daar die heftige pijn vandaan is gekomen vanacht. Misschien wel omdat mijn blaas vol zat vanacht toen ik die pijn had.

Ik houd jullie vanmiddag op de hoogte!

XX

fijn dat er een oorzaak is gevonden. En dit is goed te verhelpen he!!
Sterkte, groetjes mira

hoi

heb net de dokter gebeld en heb blaasonteking vandaar die pijn in me zij en als ik loop moet een kuur gaan halen en over 2 dagen moet het minder worden hoop ik
sterkte met je infectie

liefs tara

Nou Tara, ik geloof dat ik jou ook veel sterkte moet wensen!!

Dus bij deze heel veel beterschap!

X Saskia

Sterkte meiden!
Ik weet wat het is...
Lekker veel drinken en rustig aan!
Liefs Remy

hoi

dank je wel ik heb medicijnen gehad van de ha dus dan maar slikken ben er geen fan van om medicijnen te nemen maar ja het moet wel  hopen dat het minder word.

liefs tara

Om een urineweginfectie te voorkomen raadde de assistente van de huisarts mij grapefruitsap aan, eventueel gemengd met sinaasappelsap als je het anders te zuur vind.
Dit zuurt de urine blijkbaar verder aan en sinds ik het gebruik (meestal 's morgens 1 glas) heb ik geen urineweginfectie meer gehad.
Dus misschien een tip voor andere zwangeren.

Groetjes Saskia

Hallo alemaal,

Wat vervelend voor jullie zeg die blaasontsteking. Ik had er voor mijn zwangerschap ook veel last van en mijn urine was nooit echt goed. Toen ben ik cranberry tabletten gaan slikken en dit werkt echt super. Dit werd me ook altijd aangeraden door de dokter en ook door de verloskundige. In het begin van mijn zwangerschap zat er altijd wat bloed bij mijn urine wat inhield dat mijn blaas niet helemaal in orde was. Toe bn ik cranberry gaan slikken en vitamine c bruistabletten en nu is het volledig weg.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben want serieus bij mij werkt het super en ik had standaard 3 a 4 blaasontsekingen per jaar.

Gr Vanessa

Terug
Bovenaan