Vervolg heftige sprong 4....

<p>Hoi meiden (en jongens),</p><p>Eerder schreef ik al over de heftige sprong van onze kleine meid. Inmiddels is ze bijna 21 weken en gaat het slapen overdag weer iets beter (geen uren drama voor 20 minuten slaap). Ook in de nachten gaat het meestal redelijk, ze huilt een paar keer per nacht maar valt vaak zelf weer in slaap (evt met een speen teruggeven).</p><p>Maarrrr.... ze blijft ontzettend jengelig. Geen seconde kan ze alleen spelen, ook op schoot is het piepen. Een loei irritant (hoog) gepiep, net een dolfijn. Ze zeurt echt. Alleen rondlopen en praten met haar, dingen laten zien, is nog goed.</p><p>Ook drinkt ze nog heel slordig of niet. Of ontzettend huilen of dat irritante gepiep. </p><p>Help! Gaat dit ook nog weer over? Komt onze vrolijkerd weer tevoorschijn? Of blijft ze nu dolfijnen tot ze kan praten?</p>

Hoihoi 
Mijn zoontje is ook bijna 20 weekjes. En zit ook in die sprong. Eerst gingen zn 5 flessen op en nu met moeite krijg ik de flessen erin.
Ook 1 fles van de 5 per dag drinkt die met moeite 60 cc
Ook herken ik wat je zegt met snachts huilen speen erin duwen en weer  stil. 
Hij huilt dan in zn slaap en soms hoef ik maar 1 keer in de nacht de speen erin te duwen soms 5 keer. En dan slaapt hij eigenlijk  gelijk weer door.
Ook sinds 2 weekjes  heeft hij verschillende huil uurtjes. Kan niet echt ontdekken  of die nu pijn heeft dan of niet vaak als ik dan ga lopen is die stil dus geen idee wat het is. Misschien  toch zn tandjes die door komen maar nog niet zichbaar zijn ? Terug komende krampjes  maagzuur . ? Geen idee.
Toch is hij wel regelmatig  vrolijk tussendoor hoor dst geluk4kit nog wel
Ik denk en hoor dat het fases zijn en dat ze over gaan. Maar ze zijn heel irritant en weet er soms ook geen raad mee. Gewoon omdat ik wil weten wat hem dwars zit of die geen pijn heeft maar helaas kan die dag nog niet zeggen

Heel lastig inderdaad!
Over die nachten die nog wel goed gaan, had ik niks moeten zeggen natuurlijk.... Vannacht 10x gehuild, tussen 12 en 8. Zelfs nog een fles gegeven, waarvan ze nog 50cc liet staan. Ik hoop maar dat dit een eenmalige actie was. Ze heeft 2x eerder zo'n nacht gehad, buiten de eerste paar weken om.

Fases.. allemaal fases... en daar blijf je wel mee bezig de komende maanden hoor? Als deze over is, gaat het een poosje goed en dan komt de volgende fase weer... 

Terug
Bovenaan