vervolg....help! overtijd!

De topic was al zo ver naar beneden dat ik dacht, ik open maar even een nieuwe.
Ik las dat mariska alweer ongesteld is geworden..... gelukkig maar. (ik zou je haast feliciteren ;o))
Hier helaas nog steeds niks .... :eek:(
Ben morgen al 4 weken overtijd..... ga toch maar weer een testje doen......

Duimen jullie alstjeblieft voor me dat ik niet zwanger ben.... Oh wat klinkt dat erg en ondankbaar...... :eek:( Ik kan er niks aan doen..... snik....

Hey hoi,

Ik snap je best hoor, ik ken dat gevoel ook wel. Enerzijds zou ik dolgraag nog een 4e willen maar ook ik ben toch elke maand weer blij dat ik ongi ben. Ben ook wel een beetje jaloers op de zwangere mama's en op jullie die net weer een kleintje hebben maar ons verstand zegt dat we het hier bij moeten laten. Helemaal gezien de "problemen" die we met Roan hebben. Ook word ik een jaartje ouder (37) dus allemaal dingen waardoor bij ons de weegschaal op nee komt te staan Maar qua gevoel zou ik wel weer willen.

Liefs Frida

Wat gek dat het zo lang duurt, zeg! Inderdaad nog eens een testje doen. Merk je iets aan je lijf, bv. dat er wel een ongesteldheid 'dwars' zit, of juist andere dingen? Hoe zat je cyclus in elkaar na je bevalling? Ik ga voor je duimen!

Hey Trudi,
Tja was wel ff opgelucht bij mij ia het al weer afgelopen. Raar dta zo lang duurt. Maar je kan gewoon een keertje overslaan he !! En je weet zelf of je onveilig gevreen heb. Zo ja dan moet je toch echt ff testje doen. Zo nee zal ik me niet al te veel druk maken.

Je vroeg hoe het ging. Nou best goed als je alle hecktiek met Zifjon niet meetelt. Zilvian is een heelrijk mannetje en roleden zich gister voor het eerst van zijn rug naar zijn buik om. En dit gaat nu d ehele dag zo door, kan hem dus steeds terug draaien :) Verder zit hij nog niet op vast voedsel ivm allergie. Hij is echt mijn Zonnenstraaltje en is een heelrijk makkelijk ventje. Met Zifjon gaat het naar omstandigheden goed, gister en vandaag was een zware dag maar dit komt omdat ik gestrest ben en dan gaat het meteen fout. Laat alles varen en kan hem niet meer volgen, en dan flipt hij de pan uit. Maar hij gaat dus naar de psz plus (soort medische peuterspeelzaal) en dit is erg fijn heb ik beetje rust en hij krijgt veel structuur hierdoor

over een paar weken zijn w eaan d eeburt voor d eofficele diagnose en dan zien we verder.

liefs van Mariska

ik hoop voor je dat je niet zwanger ben, maar als de test nu weer negatief is zou ik wel even langs de huisarts gaan voor een goede second opinion!

Heel veel sterkte met alles,
liefs marina

Ik had allang de huisarts om advies gevraagd! Maar nogmaals, je kan een menstruatie overslaan. De eerste 9 maanden na de bevalling/keizersnee heeft je lijf weer tijd nodig om te herstellen. Dus ook je menstruatie.

Heb ff gegoogeld voor je:

Het uitblijven van de menstruatie bij een vrouw die voorheen een regelmatige cyclus had heet secundaire amenorroe. Dit is te wijten aan een verandering in het hormonale evenwicht die het vrijkomen van een eicel uit een eierstok regelt of aan zwangerschap. Verstoringen van de hormonale balans kunnen al snel optreden, bijvoorbeeld door emotionele factoren zoals ruzies of een nieuwe baan, oververmoeidheid en stress. Plotseling gewichtsverlies, overmatig sporten, bepaald medicijngebruik en ziekten kunnen eveneens oorzaken zijn. Na het stoppen met de anticonceptiepil is het niet ongewoon dat ook dan de menstruaties een aantal maanden wegblijven. Tenslotte zijn bepaalde afwijkingen aan de hypofyse nog een mogelijkheid voor het uitblijven van de menstruatie, hoewel zelden. Uiteraard stopt de menstruatie op een gegeven moment volledig als de vrouw het einde van de overgang, rond het 50e levensjaar, heeft bereikt.

Zoals ik nu op meerdere sites lees, is het dus normaal. Je bent pas 'bevallen', heb nieuw werk, de eerste maanden met Lukas was ook moeilijk (toch?) dus dat kunnen ook allemaal "oorzaken" zijn.
Bel je huisarts ff en maak je niet te ongerust. Ik duim nog steeds voor je dat je heel snel ongi mag worden.

Sterkte meis, we denken aan jullie.
Dikke kus

Hoi Trudi,

Hoe is het er nu mee?
Al een test gedaan of hebben de red devils zich aangekondigd ;-)
Probeer je morgen tussen je werk wel even te bellen en anders bel ik woensdag wel even.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan