Vervolg kinderstoel-tip

Jee, wat een hoop reacties. Nova is inderdaad nog klein, pas vijf maanden. Maar ze kan al goed, met steun, rechtop zitten. Maar als ze moe is, is ze ook echt moe en krijg ik haar met geen mogelijkheid in haar stoel. Ze krijgt nu ook maar eens in de zoveel dagen eten in haar stoel, de rest van de tijd in de wipper. Haar groente verschuiven naar de middag is niet zo'n goed idee. Ze is juist helemaal ingesteld op het ritme en dat wil ik niet meer veranderen. Vind ik ook handiger voor de toekomst, als ze gewoon mee gaat eten.
De luier-tip bedacht ik eigenlijk vooral omdat ik het dochtertje van een vriendin, die nu bijna 11 maanden is, ook wel eens scheef zag hangen in d'r stoeltje. En zij zit en staat natuurlijk al helemaal stevig.

Voorlopig geef ik Nova gewoon 2 of 3 keer in de week eten in haar stoel en de rest van de tijd lekker in d'r wipper. Alles op z'n tijd, hoor. Van mij hoeft ze niet al zo nodig. Alles gaat al zo vreselijk snel... Maar ze vind het zelf ook zo leuk. Schreeuwt het uit van plezier en slaat met haar handjes zo hard mogelijk op het tafelblad. En... is pislink als ze eruit wordt gehaald.

Maar dat zeg ik... alles op z'n tijd. Ze kan straks toch nog minstens een jaartje of 80 aan tafel zitten, dus waarom de haast!?

Ciao, Iris
 
Nog een klein dingetje. In het eerste bericht van mij, hierover, duiken ineens Krista en Wendy op die het over totaal andere dingen hebben. Is dit een foutje in de verwerking. Anders vind ik het namelijk wel een beetje vreemd om midden in een topic een heel eigen discussie te gaan voeren. Het spijt me dat ik het zeg, maar de mama's die hier vaker komen weten dat ik echt geen zeurpiet ben of tegen alles aan loop te schoppen, maar vond dit toch een beetje vreemd...
Zal wel aan mij liggen.

Groetjes, Iris
 
Oke... ik lees dus net bij de twee andere forums dat er ook al door 'anoniem' haar beklag is gedaan over dergelijke zaken. Ik wil niet weer zo'n zinloze discussie starten, dus hoop ik maar dat het gewoon een foutje was.....

Iris
 
niet zo moeilijk doen hoor Iris, je begint nu zelf weer met onrust zaaien moet je niet doen.
laat de mensen gewoon hun gang gaan, ze zeggen toch niks negatiefs over jou?

 
Ja hoor Iris, groot gelijk. Dan moeten ze maar gewoon zelf een onderwerp opstarten. Door dit even op te merken zaai je helemaal geen onrust, maar zorg je alleen maar dat het overzicht op dit forum behouden blijft!
 
Terug
Bovenaan