vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Even een nieuw topic aangemaakt. Staan we weer even bovenaan.
Alles goed met jullie?

Patricia, goed om te lezen dat het zoveel beter gaat met Megan! Tja, die verkoudheden, dat houdt maar niet op.

Ik zit zelf op volgensmama.nl .
Daar kun je een account aanmaken en zelf moeders toevoegen. Je kunt daar berichten plaatsen, die die moeders krijgen en erop kunnen reageren. En zelf krijg je dus de berichten van die moeders. Erg gezellig. Is een soort dagboek voor me geworden.

Wat hyves betreft. Ik heb een anoniem account. Mensen kunnen me dus niet zomaar vinden en neuzen in mijn fotoos enzo. Alleen de mensen die ik uitnodig of accepteer als vriend kunnen dat.
Dus als jullie een account aanmaken, moet je bij de instellingen ofzo even aanvinken dat alleen je vrienden een en ander mogen zien.
Zit zelf in het volgende adres:
http://sushi31.hyves.nl/

Lijkt me gezellig!

groeten
Laura

Hallo Laura,

Wel slim dat je ons weer even naar boven hebt gehaald, want af en toe zoek je echt een ongeluk.
Hier alles zijn gangetje.
Megan heeft last van bronchitis, ben vorige week naar de huisarts geweest omdat ze al een tijdje verkouden is en af en toe hoest, ook heeft ze steeds wat verhoging. Longen geluisterd en antibiotica meegekregen. Donderdag op controle komen en hopen dat alles goed is.
Ik stond vanmorgen op met erg veel spierpijn en ben verkouden, nu blijkt dat ik de griep heb. Heb ook koorts gekregen, best balen.
Megan gaat trouwens morgenmiddag voor het eerst een paar uurtjes wennen op het kinderdagverblijf, best spannend.
Vraagje misschien dat iemand van jullie het weet. Megan drinkt soms erg slecht. We hadden avent flesjes, maar dat ging niet zo goed. Sinds twee weken over op diftrax flessen en dit gaat een stuk beter. Eergister ontdekt dat ze waarschijnlijk spruw heeft, witte vlekjes zie ik in haar mond en lip. Waarschijnlijk van de antibiotica. Maar dat slechte drinken vind ik best lastig, iemand ervaring mee.
Ze drinkt nu 120ml en vijf flessen, terwijl ze nu al bijna 150ml mag. Ze slaapt ook door 's nachts.

Met iedereen verder alles goed?

Ik heb inderdaad hyves en alleen vrienden kunnen foto's etc zien.

Groetjes van Patricia.

Hi,

Chloe heeft ook wel eens perioden gehad dat ze slecht dronk. Ging dan vanzelf weer over.
Kan ook nog door de spruw komen geloof ik.
Zou me er niet te druk over maken. Als ze meer nodig heeft neemt ze het wel. Tenzij ze echt achterblijft qua groei, maar aan de fotoos te zien komt ze niks tekort, haha.

Wij hadden trouwens tommee tippee flessen, maar ben overgestapt op Avent omdat ze die op het kdv gebruiken. Zonder problemen trouwens.

Vervelend zeg, dat jij nu ook ziek bent.
Hier zijn we nu voor het eerst sinds maanden virus-vrij. As long as it lasts.
Sterkte! Zul je nog wel vaker meemaken, vooral als ze naar het kdv gaan. Wel spannend dat ze gaat wennen. Ben benieuwd hoe het gaat.

groeten
Laura

Hoi allemaal,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij!!! Sorry hoor dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Ik heb een keer een heel bericht geschreven, maar toen ging er wat mis met de pagina en alles weg. Toen had ik het even helemaal gehad!

Ik ben ondertussen al weer 20 weken zwanger, wat gaat de tijd snel! En ik heb eigenlijk nauwelijks klachten. Dat terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap nu al bijna niet meer kon lopen.
De 20 weken-echo was helemaal goed. We weten ook deze keer niet of het een meisje of jongetje is, dus dat blijft spannend.
Verder zijn we er niet heel erg mee bezig. We moeten de nieuwe kamer van Coen nog helemaal gaan opknappen. Babykamer doen we bijna niets aan, die laten we zoals het is.

Maar eerst gaan we over 2 weken een weekje naar Frankrijk met zijn drietjes!

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal is.Zijn jullie nog op vakantie geweest?
Zijn jij een Megan weer beter Patries? En hoe was het wennen op het kinderdagverblijf?

Ik stop maar eens met schrijven, want ik moet echt hoognodig gaan poetsen (de werkster was ziek, helaas!).

Groetjes, Irene

Hey hallo dames,

Dit is erg lang geleden, maar hoe is het met jullie?
Met mij alles prima. Weer helemaal in het ritme met werken en gezin etc.
Megan is alweer een half jaar oud, tijd vliegt echt voorbij. Ik vind dat ze wel snel is met ontwikkelingen. Al een hele tijd rolt ze om en probeert ze ook achteruit te schuiven en kruipen, zo gaaf!
Maar ook het willen zitten etc. Het wordt al een groot meisje.
Het is alleen jammer dat ze de laatste tijd vaker ziek is, de koorts/bronchitis/ buikgriep, ze heeft het allemaal al eens gehad.
Maar ja op een kdv worden de kindjes ook sneller aangestMoken natuurlijk.

Ik ben erg benieuwd of jullie nog op deze site lezen en hoe het met jullie gaat.
Ik merk aan mezelf dat ik een tijd erg druk ben geweest op het werk en met Megan.
Maar het is natuurlijk jammer om het te laten versloffen en niet meer te reageren etc.

Fijn weekend iedereen en hoop snel iets van jullie te horen!
Groetjes van Patricia.

Terug
Bovenaan