vervolg moeders voor moeders

He he wat was ik op gelucht toen er weer 2 streepjes stonden het bewijs was er weer
geen twijfel mogelijk dus ik mag beginnen met urine opvangen>
En had ik gisteren nog geen last van kwaaltjes vandaag ben ik al lekker misselijk dus nu begint het echte werk

groetjes calimero
 
Tof voor je, dat je nog eens extra bevestiging hebt gekregen. Succes met je zwangerschap.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook urine opgevangen voor moeders voor moeders. Bij mijn tweede kon dat niet want de organisatie kwam niet meer in België (te weinig zwangere vrouwen die mee wilden helpen). Ik vond dat wel spijtig want ik vond het wel een goed initiatief.
in ieder geval veel plezier met het vullen van de busjes
groetjes,
Kirsten
 
Hoi , ik doe ook mee met moeders voor moeders. Inderdaad een extra testje of het inderdaad zo is. Gelukkig   wel he? En wat stelt het voor om een paar   keer in zo'n kannetje te plassen? ( Alhoewel ik de wc toch ook wel lekker vind zitten.) En dan die lucht wat er aan het einde van de dag uitkomt! Maar goed het is allemaal voor een goed doel en het is maar voor een paar weekjes. Groetjes Suzanne
 
Fijn voor je dat die extra test hebt gehad, het is nu echt helemaal waar! gefeliciteerd!
Ik heb een vraagje: ik heb weleens gehoord dat de urine die door zwangeren voor andere vrouwen wordt opgevangen voor andere doeleinden wordt gebruikt dan  de organisatie het aangeeft.
Bijvoorbeeld voor schoonheidsinjecties die BN érs zich laten zetten (HCG hormonen).
Ik heb om die reden niet meegedaan met MvM, maar misschien is dat wel bevooroordeeld gewest.
Hebben jullie daar tijdens de gesprekken met Moeders voor Moeders iets over gehoord?
was ik wel nieuwsgierig naar.
Groetjes en en fijne zwangerschap gewenst, Claudia. (26 w + 5 dagen)
 
Hoi Claudia,

Zowel op de beurs als bij het gesprek met moeders voor moeders bij mij thuis werd ik netjes ingelicht over het kleine (!) percentage wat voor andere doeleinden wordt gebruikt. Zij zijn er ook niet blij mee dat het daarvoor wordt gebruikt.  

Ik vond dat beetje niet opwegen tegen het goede einddoel: namelijk andere vrouwen ook het moederschap gunnen. Vandaar dat ik nu 10 weken in een kannetje plas    .


Groetjes Nanda (8,5  weken)
 
Hoi,

Ik ben inmiddels ruim 16 weken zwanger van de eerste en heb ook meegedaan. alles werd netjes uitgelegd en ik wilde graag wat voor een ander doen. Laatst vroeg mij iemand of je dan niet gewoon een goedkope 'melkkoe' bent. Er zijn toch dan bedrijven die hier grof geld mee verdienen? Het hormoon wat ze uit jouw urine halen geven ze vast niet gratis weg? Op de site staat niks vermeld waar het precies heengaat. Weet iemand dit?

 
hoi,



zover ik het weet wordt er geen misbruik van gemaakt en houdt mvm het
goed in de gaten. Ik heb met allebei mijn zwangerschappen meegedaan en
veel gesponsorde kadotjes gehad, dat is eigenlijk je betaling samen met
de waardering van andere moeders die   uiteindelijk toch moeder
kunnen worden dankzij jou. Ik vind het erg dankbaar en vind het toch
nog steeds erg jammer dat er mensen zijn die zich er te goed voor
voelen om het op te vangen. Ik vind het vanzelf sprekend en het is toch
een bevestigiing van je zwangerschap, zeker als je nog helemaal geen
vershcijnselen hebt. MIjn moeder heeft zelfs nog meegedaan toen ze
zwanger was van mij, dus kan je nagaan hoe lang het al bestaat



groetjes carreen

(20wkn 1 dg)

 
Hallo allemaal,
Moeder voor moeders doet echt goed werk hoor. Ik ben nu 9 weken zwanger  en plas al 3 weken voor hun. Ik ben via IVF en een lang voortraject zwanger geworden, en ik heb dus baat gehad van het feit dat wij zwangeren onze plas aan MVM geven. Er wordt nl het HCG hormoon uitgehaald wat wordt gebruikt voor injecties die ik dus ook nodig heb gehad om zwanger te kunnen worden.  Geloof me: 10 weken plassen betekend 1 injectie!! Daarom is het zo noodzakelijk dat we dit doen.

Groetjes Gijsje
 
Terug
Bovenaan