vervolg moeilijk geval

tis alweer een tijdje geleden dat ik mijn berichtje schreef, vandaar even een vervolg voor al die lieve meedenkende mensen!!
Afgelopen week deel 1 van onderzoek gehad, was heel erg zwaar en ben helaas acuut teruggevallen. Voel me lusteloos en vreselijk moe en heb steeds een soort waas voor mijn gezichtsveld. Heel naar. Heb gisteren wel een goed gesprek gehad met mama (wat kan dat toch heerlijk zijn), maar werd vanochtend alweer 'zwaar' wakker...het ging zooo goed....zucht...maar ja...dan wet je wel weer even dat het nog niet zo handig is om te proberen zwanger te worden, want dit wil ik een eventueel kindje niet aan doen...klinkt allemaal erg zielig nu, maar ik denk dat het alleen maar verstandig besluit is. Ik hou jullie op de hoogte van uitslagen van onderzoek! kuzzel
cathy
 
hoi lotte, tjee, ja das inderdaad een heel lang verhaal en staat een stuk verderop...wie weet kun je het even terugzoeken...het staat onder de naam 'blijf liever even anoniem', want toen had ik nog geen naam. het onderwerp is wel hetzelfde. Het gaat in ieder geval om een psychische stoornis (ERS= emotie regulatie stoornis) en ik zou eventueel in aanmerking komen voor een opname, maar mijn man en ik willen erg graag zwanger worden en nu was mijn eerste vraag of iemand hier ervaring mee heeft; zwanger worden als je een psychische stoornis hebt. Nu zijn er onderzoeken gaande om goed op een rij te zetten wat ik heb en om van daaruit een behandelplan op te stellen. Het nadeel ervan is dat het een half jaar duurt en ik dan al mijn energie daarbij nodig heb en dus de pil moet blijven slikken om niet zwanger te raken. Het voordeel is natuurlijk dat ik er stabieler en sterker van hoop te worden en over een half jaar alsnog met kindertjes kan beginnen...wat is nou een half jaar....ik denk dat alle meiden hier weten en voelen hoe lang een half jaar is als je zwanger wil worden....moeilijk geval dus...dus als je tips, ideeen of andere opmerkingen hebt....graaaaaaaaaaag!!!!
liefs Cathy
 
Terug
Bovenaan