Vervolg na vroeggeboorte 18 weken zwangerschap

<p>Hoi allemaal,</p><p>met 18 weken zwangerschap ben ik bevallen van een meisje. We wisten al dat het niet goed was, er is Turner syndroom vastgesteld. <br /><br /></p><p>Ik heb de volgende vragen aan vrouwen die rond dezelfde periode in de zwangerschap die hebben meegemaakt:</p><p>hoe snel kwam jullie cyclus weer op gang en na welke periode zijn jullie opnieuw zwanger geworden (als je dit geluk heb gehad ❤️)?</p><p> </p><p>ik weet dat dit voor iedereen anders is, maar ben benieuwd naar ervaringen. <br /><br /></p><p>groetjes Famke</p>

Hi Famke, 
wat een rotnieuws hebben jullie gehad zeg! 
Wij hebben onze zwangerschap af moeten breken na 21 weken zwangerschap. Ik was 4,5 week na de bevalling weer ongesteld en ben daarna weer zwanger geraakt. Nu ben ik weer 21,5 week zwanger en gelukkig is ons kindje nu helemaal gezond. Zo snel was niet helemaal onze bedoeling. We waren nog erg verdrietig namelijk, maar nu alles goed is, zijn we natuurlijk erg gelukkig met deze zwangerschap. 

Veel sterkte en een dikke knuffel voor je. 

Wij hebben de zwangerschap geëindigd bij 17+4. Ons mannetje had zoveel afwijkingen. Helaas niet levens vatbaar buiten de baarmoeder. 6 weken later werd ik ongesteld. We zijn toen meteen weer gestart met iui. De 2e iui was het raak. 3 maanden na de geboorte van Dex. Helaas is dit met 6 weken een miskraam geworden. Momenteel weer op het wachtbankje van iui1 na de miskraam.

Terug
Bovenaan