vervolg -> niet te geloven -> update

Hallo meiden,

Ik ben zwanger :))

Ik heb net even de cb digital gedaan en daar kwam heel duidelijk te staan ZWANGER 1-2...

Ben zo blij en mijn mannetje ook.. mijn onzekerheid hierover is nu helemaal weg en weet het nu gewoon echt zeker :))

Ik moet donderdag naar de gynaecoloog toe voor de eerste echo en dan gaan ze kijken hoeveel kindjes dat er in zitten.. spannend..

Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders om het te vertellen en vanavond naar mijn ouders.. dat wordt vast leuk:))

Ik hoop maar dat alles goed gaat want er zit wel een kleine angst in want de vorige keer was het na 10 wk al weer weg.. maar daar moet ik mij helemaal niet druk om maken... en genieten...

nu hoop ik dat het voor jullie ook snel raak is en ik hou jullie op de hoogte hoe het donderdag is gegaan in het ziekenhuis met de echo en hoeveel kindjes dat er in zitten..

liefs...

Ah, wat een supergoed nieuws zeg! Echt heel erg fijn! Het is je gegund!
Laat wel even weten hoe de uitslag donderdag is, want ik ben razend nieuwsgierig. En de andere meiden op dit forum ook denk ik.

En veel plezier vanmiddag en vanavond! Dat worden leuke bezoekjes!

Veel liefs, Marieke

Super! ;)
De bezoekjes aan je (schoon)ouders zullen vast ontzettend leuk geweest zijn.
Ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan de gehele zwangerschap. Ik ben ook wel nieuwsgierig hoeveel eitjes er nu bevrucht zijn, laat dat dus ff weten.
Het ga je goed!

Liefs,
Krissy

hallo,

dank jullie wel:))

het was gisteren erg gezellig bij onze ouders en hun vinden het ook erg leuk..

ik laat jullie weten hoe het donderdag is gegaan..

liefs..

Terug
Bovenaan