Vervolg op de boterham

Hi, nou eerst een boterhamkorstje geprobeerd. Maar meneer vind het echt helemaal niets. Trekt een heel vies gezicht bij de eerste aanraking met z'n mondje. Ik een ini mini stukje eraf gehaald en in zijn mondje gedaan. Hij vond het zo vies dat ie er van ging kokhalzen en er nog wat van de vorige 'maaltijd' mee kwam (hij spuugt normaal echt nooit, nog geen druppel en eet altijd alles!). Wat nu ????? Geduld?

Geduld is een schone zaak.
Hij moet er even aan wennen.
Hier als broodbeleg. smeerworst, smeerkaas of appelstroop.
Gister een broodje met eigen gemaakte jam. vond ie ook erg lekker.

Komt vast heelmaal goed. Jorn wou een paar dagen geen brood meer eten, maar nu wel weer :D

Hier een april moeder ( ik gluur soms bij jullie, weet ik wat me te wachten staat).

Mijn dochtertje geef ik eerst alleen de zachte stukjes, heel klein zodat ze niet al het beleg in haar haar kan smeren. De korstjes bewaar ik voor het laatst. Dan kan ze op het eind nog wat tutten met een korst. Ik zou me er vooral niet druk om maken. Het gewoon af en toe aanbieden en in het handje geven.

Weet niet of je wit of bruin brood hebt geprobeerd maar wit eet makkelijker en fijner voor ze. Ik heb dat ook in het begin gegeven en hij krijgt nu bruin brood. Beleg heeft hij nog steeds niet. Hij vindt het brood zo prima.

Terug
Bovenaan