vervolg op eindelijk is ze er.

Ik melde toen dat ze er helemaal niets aan de zware zwangerschap had overgehouden, maar dat is achteraf toch wel zo. Ze bleef maar verschrikkelijk onrustig en huilde veel. Alleen als ik haar tegen me aan droeg was ze rustig. Dit was voor mij niet vol te houden gezien ik er ook nog 1 van 17 maanden heb en een stiefzoon van 9 jaar. Nu blijkt dat ze problemen heeft met haar nek en dat ze reflux heeft. De osteopaat heeft haar nekklachten kunnen verhelpen en ze is nu onder behandeling van een craio sacraaltherapeut. Dit helpt fantastisch. Het is echt aan te raden als je een kindje heb met reflux om daar naar toe te gaan. Het is nu een totaal ander kind. Soms heeft ze nog wel slechte dagen, maar gelukkig meer goede dagen. Het is wel een heel gevoelig kindje. Ze kan bijvoorbeeld heeld slecht tegen veranderingen. Hier kwamen we op vakantie achter. Ik denk dat dit komt door de zware zwangerschap en de razend snelle bevalling.
Haar naam is trouwens Danissa. Ze is vernoemd naar haar beschermengel, mijn overleden broer Dennis.
Groetjes
Angie30

Gelukkig dat de ostheopaat heeft kunnen helpen zeg. Ook ons gezin is regelmatig bij een te vinden. Fijn dat het nu een heel stuk beter met haar gaat.
Geniet ze. Liefs. Winx

fijn dat het nu goed gaat, kan je volop genieten,
de behandeling van een craio sacraaltherapeut ken ik niet, onze zoon had ook reflux. Heeft hiervoor medicijnen gehad en is daar erg van opgeknapt (zantac volgens mij)

succes ermee

Terug
Bovenaan