Vervolg paragnost

De paragnost gaf vanmorgen aan dat er heel wat is veranderd na vorige week. De vorige keer voelde ze koude bij de schildklier wat duidt op een trage werking. Nu voelde ze warmte, dus daar was heel wat gebeurd. En dus ook de aansturing door de hypofyse was verbeterd. De algehele doorstroming was ook verbeterd.
Afgelopen maandag bloed geprikt in het ziekenhuis om te kijken of de gehalten nu wel goed zijn (vorige keren FSH te hoog --> conclusie vervroegde overgang?)
Daarnet gebeld voor de uitslagen van het bloedonderzoek. En deze zijn NORMAAL, heb dus gewoon een eisprong gehad etc. FSH is nu nog maar 7, was eerst 50,2. Gyn was enigszins verbaasd begreep ik via assistente.
Ik ben in ieder geval helemaal vrolijk nu. En zo zie je maar weer artsen kunnen het ook wel eens mis hebben.

Liefs,
Angélique

Ja de wonderen zijn de wereld ook nog niet uit! Zelf ga ik naar een magnetiseur, hij heeft bij mij ook flink goed werk geleverd, 2 keer een zwangerschap voorspeld die er kwamen.. (helaas wel misgegaan) En ook bij mij was ie bij de hypofyse bezig!

Ik hoop voor je dat er nog veel meer positieve dingen komen!!!

suc6 simoon

Goed joh, dit geeft weer mogelijkheden, zo zie je inderdaad maar dat de wonderen de wereld niet uit zijn zoals Simoon al zei. Ik denk inderdaad dat er wat in zit. Ik ga er nog eens over nadenken misschien is zij (de Paragnost) dan toch de oplossing .............
Veel succes meis,

Lfs,
Cynthia

He Angelique,

Goed nieuws meis, daar kikker jij en iedereen hier weer van op, niet waar Mick??!!

Geniet ervan en hopelijk brengt deze positiviteit je gauw nog meer geluk!
lfs. Suus

Terug
Bovenaan