vervolg......rare week.baal als 10 stekkers

A

Anoniem

Guest
Jullie weten inmiddels allemaal wat er speelt. Vanochtend heeft de deurwaarder het pand van onze huurder ontruimt. Dus geen executieverkoop op ons adres! Gelukkig.
Ons geld????????? Denk dat we nu de deurwaarder ook maar inschakelen, kunnen we achter in de rij aansluiten en hopen nog wat te krijgen.
Kloten situatie, je gunt het niemand, maar ja moet nu echt voor mijn gezin en inkomen kiezen.

Bedankt voor de reacties.
Ben nu ook zo ver dat ik in het dorp het ook vertel, mensen zijn niet gek maar trekken wel vaak conclusies, maar helaas niet altijd de goeie. Dus ik vertel ook iedereen dat het om onze huurder gaat. Wij zijn druk bezig met opbouwen, dus moet nu geen negatieve reklame hebben.

gr

Hey,

Eerlijk gezegt begreep ik niet veel van je verhaal maar kon er wel uit opmaken dat jullie flink in de pinarie zijn gebracht. Hopelijk komt alles toch weer een beetje in orde.

Groetjes,
Nelly.

Suc6, niets is zo vervelend dan geldzorgen...

Groetjes Renske

Nou ja, in ieder geval geen directe negatieve indruk voor jullie.
Ik hoop dat julli nog iets van je geld terug gaan zien.
Is alles voor je man ook goed afgelopen?

Liefs Annet

mama van Dean snap best dat je het niet helemaal snapte.
Geeft niet hoor.

Mijn man was vrij redelijk snel thuis, maar hoe het afloopt. De deurwaarder gaf aan
dat als hij het hele verhaal van te voren had geweten dan had hij anders gereageerd.
Nu is het even afwachten hoe het afloopt......hopen dat (met het begrip van de deurwaarder) het met een sisser afloopt.
Misschien 2 wk voorwaardelijk, misschien dienstverlening misschien niets.
afwachten maar..............

Maar houd jullie zeker op de hoogte!

Terug
Bovenaan