vervolg spannende daagjes

A

Anoniem

Guest
pfffff ben nu weer een test aan t doen ( 5 dagen over tijd) en die zegt weer negatief snap er helemaal niks van want ik heb altijd een vaste cyclus van 28 dagen hooguit 1 dag later dit is dus nu de tweede keer dat ik over tijd ga.
Heb getest met kruidvat test en ik hoor daar toch altijd goede dingen over.
tsja dan zal t dus denk ik toch niet zo zijn.
Zal t zo kunnen zijn dat mn cyclus nu ineens langer duurt? Had dit namelijk de vorige keer ook.

Mijn cyclus is ook al 2 dagen langer nog niet eerder gehad een ook een negatieve test .
Hoop voor ons 2 dat het als nog positief is!!!!

Ja het kan zijn dat je lichaam af en toe even van slag is. dat kan door zoveel dingen, je lichaam is gewoon geen robot en het eerste wat reageert dat zijn je hormonen. Dus waarschijnlijk heb je een late eisprong gehad en krijg je dus een late menstruatie of een latere positieve test.

Late eisprong zou inderdaad kunnen.
Ben zelf erg onregelmatig geweest (PCOS) en dmv temperaturen weet je in ieder geval of en wanneer je een eisprong hebt gehad en hoef je jezelf ook niet steeds gek te maken met allerlei testen.

Succes,

Maaike

@gnenna, ik ben je aan het volgen of er al een positief nieuws is!! ben erg benieuwd, snap erg goed dat het spannend is. Ik heb na zo`n 5 a 6 dagen getest en hij was positief. bij de 1 is het eerder zichbaar dan bij de ander! ik duim voor je!!

Dank je noeltje ik zit nog steeds te wachten op een evt ongesteldheid maar ik denk dat ik nog maar eens moet testen dan vraag me alleen af wanneer ik dat nu nog eens zal gaan doen.
En anders ga ik maar eens even langs de huisarts weet alleen niet wanneer ik dat het beste kan doen omdat ik nog maar net 1,5 week over tijd ben en het misschien wel zo kan zijn dat mn cyclus versprongen is.pfffffffffffffffffffffff hahahaha niks voor mij al die gekkigheid

Terug
Bovenaan