Hallo allemaal, ik wilde jullie toch even op de hoogte houden over mijn tandarts bezoek.Na mijn oproepje van vorige week, of er iemand bang is voor de tandarts. even in het kort...... Vorige week was 'n stuk van mijn kies afgebroken, en ja als je angst voor de tandarts hebt, komt dat niet zo goed uit. Ben dus op zoek gegaan naar een andere tandarts, waar ik dinsdag op controle kon, en er werd een afspraak gemaakt. Ik kon dus afgelopen vrijdag terecht, ja inderdaad vrijdag de 13 e. Laat dat ook nog net op mijn verjaardag zijn............. Ben dus mooi om 10 uur naar de tandarts gegaan, waar ze 1 kies zouden bijwerken, zegt ze tegen me, je hebt boven ook een kies die geschuerd is, zukken we daar ook naar kijken? Ik dacht ben nu toch al hier, dus doe maar. Nou, nou, nou, kreeg ik 5 verdovingen mijn mond ingeduuwd (had eerder nog nooit een verdoving gehad) en toen begon ze. Bovenin ging prima, maar onderin..............Ja, zegt ze, dat word een wortelbehandeling, (werden er dus 3) Dus jullie kunnen zich wel voorstellen wat voor leuke verjaardag ik heb gehad. Moet wel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik toch gegaan ben, nu heb ik onderin een noodvulling, en moet dus 16 aug. weer terug.
Ook hebben we iets heel leuks aanstaan...........en wel, we gaan morgen op VAKANTIE !!!!! We gaan lekker 'n weekje met de kids naar Mallorca. Is voor Thijs de eerste keer dat we vliegen. Bas en Iris hebben wel al eens gevlogen, maar dat is ook al 3 jaar geleden. Hebben een mooi resort uitgezocht waar we ons lekker gaan laten verwennen. Volgende week maandag komen we weer terug. Uiteindelijk een lang berichtje geworden, sorry hiervoor. Groetjes Wendy
Ook hebben we iets heel leuks aanstaan...........en wel, we gaan morgen op VAKANTIE !!!!! We gaan lekker 'n weekje met de kids naar Mallorca. Is voor Thijs de eerste keer dat we vliegen. Bas en Iris hebben wel al eens gevlogen, maar dat is ook al 3 jaar geleden. Hebben een mooi resort uitgezocht waar we ons lekker gaan laten verwennen. Volgende week maandag komen we weer terug. Uiteindelijk een lang berichtje geworden, sorry hiervoor. Groetjes Wendy