vervolg thuis bevallen/ Hellp Syndroom

Zo, ben vdg bijde vk geweest en zo te zien mag ik niet zomaar thuis bevallen, over een maand of twee word ikno eens uitgebreid onderzocht door gyn en dan mag er een advies worden gegevn of ik wel of niet thuis mag bevallen, reden hiervoor is dat ik bij mijn dochter 8 jaar geleden het Hellp syndroom heb gehad oftwel zwangerschapsvergiftiging en kan zijn dat ik het dus nu ook krijg of dat ik een sluipend hellp syndroom ontwikkel ( wist niet dat dit bestond).... Dus effe baaaaaalen.....

Zijn er meer dames die ook het Hellp syndroom hebben gehad en bij een tweede het nog eens hebben gekregen?

groetjes
 
Hoi,

Een kennis heeft 3 kids en bij alle 3 het Hellp syndroom gehad. Zij gaat er vooraf al vanuit dat ze de laatste weken in het ziekenhuis doorbrengt en daar ook de bevalling is. Maar wie weet kan het ook anders

Groetjes
 
Mijn collega heeft het zelf gehad en haar zusjes. Zusjes hebben meerdere kids en bij alle kids helpp, dus idd ziekenhuis geen risico, het gevaar was te groot voor moeder en kind.

Liefs grotebroer
 
Ik heb bij de eerste Helpp gehad nu inmiddels 7 jaar geleden. Bij de tweede was er niets aan de hand en bleven alle waardes prima. Ik heb ook gewoon bij de VK gelopen totaan de 36 weken, moest toen door naar de gyn vanwege de keizersnede bij de eerste. Nu ben ik bijna 37 weken zwanger van nummer 3 en heb weer nergens last van. Ben ook weer tot 35 weken bij de VK geweest en omdat de vorige twee met een keizersnede geboren zijn moet da nu dus weer. In elk geval succes ermee, ik ben blij dat ik je kan vertellen dat het dus ook anders kan gaan en je niet elke keer helpp hoeft te krijgen.
 
Dankje Nouky, ben wat meer gerust gesteld nu, had zelf zoiets van is al 8 jaar geleden dus ik krijg het niet meer, maar toch na de verhalen hier ben ik weer van mijn roze wolk afgestapt en dat ik het toch nog kan krijgen.....
Dus het kan nog alle kanten uit, in ieder geval kan me wel op alles nu wel voorbereiden.
Dankjullie
 
Terug
Bovenaan