vervolg uit voorstelrondje: Chinesegeneeskunde

Ik ben afgelopen week voor een checkup bij de therapeut in chinese geneeskunde (is hier geen afkorting voor...) geweest en n.a.v. het slikken van chinese kruiden is zowel mijn yin als yang nier energie sterker geworden. Dus goed nieuws. Werkelijk waar: IK MERK ER NIETS VAN. Maar als de expert het zegt... ;-)
Dus nog even door gaan met kruiden slikken en volgende week eerste acupunctuur behandeling.
Vanavond beginnen met spuiten van Decapeptyl voor eerste IVF poging. Ik vindt het allemaal toch wel spannend (op zich wel positief spannend).
Heb het gevoel dat er nu echt wat gaat gebeuren en dat ik er nu zelf ook alles aan gedaan heb.
Ik houd jullie op de hoogte...
Groetjes!

Oh Krissy wat goed nieuws voor je/jullie! Ik hoop voor jullie dat de eerste IVF poging direct raak is meid.

Wij gaan volgende week naar een alternatieve genezer. Ben benieuwd!

Groet,
Julia

Hoi en ook ik ben op zoek naar iemand in de buurt en heb er denk ik inmiddels één gevonden. Die werkt ook met chinese kruiden!

Krissy, voel je je ook niet fitter ofzo? Hoe lang heb je die kruiden geslikt?

Groetjes Karin

Hoi, ik heb ook acupunctuur gehad en chinese kruiden. Ik voelde me wel fitter hierdoor. Helaas heeft het bij mij verder niets gedaan en ben ik er na een tijd mee gestopt. Hoop dat het bij jou helpt!

Gisteren bij acupunctuur mevrouw geweest voor eerste prikjes... Mag doorgaan met tabletten, schijn ik erg goed op te reageren. 11 naalden 30 minuten in mijn lijf gehad, niet onplezierig, maar ook niet heel prettig. Nadien niets meer van gevoeld. Nier energien zijn nog steeds redelijk voldoende, nu naast kruiden de naalden ter ondersteuning van de behandeling. Ben benieuws. Shiatsu massage is in ieder geval lekkerder!

Terug
Bovenaan