Vervolg Utrecht

Ik heb een heel uitgebreid onderzoek gehad van ongeveer drie kwartier. Tijdens het onderzoek werd gekeken naar het hartje en naar alle andere organen. Er hebben twee heren gekeken. De eerste echt alleen maar naar het hartje en dat bleek in zoverre in orde dat de rest pas een maand na de geboorte bekeken kan worden. Misschien heeft de kleine een gaatje in het hart maar dat is niet zeker vandaar dat dat pas na de geboorte bekeken kan worden. Toen verder onderzoek en daaruit bleek dat de navelstreng teveel weerstand biedt en nu moet ik onder controle blijven bij de gyn. Verder moet ik nu in het ziekenhuis bevallen. Als de weerstand groot blijft dan word mijn kindje eerder gehaald. Ik ben nu 33+3 en misschien word de kleine volgende week al gehaald. Dus er komt nu een spannende tijd aan.

Door alles wat er gebeurd is gister ben ik nu al weer wakker en kan ik niet meer slapen. Ik ben gewoon aan het piekeren over wat er allemaal nog moet gebeuren. Gelukkig is de babykamer klaar en kan het kindje ook komen.

Liefs Jojanneke

Zooo das ook ff schrikken... Ik weet niet wat t inhoud dat de.navelstreng te veel weerstand bied maar volgende al halen is wel snel he! Ik zou me suf piekeren. Vraag de mensen om je heen goed hulp, dan komen de laatste dingethes ook in orde en voor je gevoel op n rijtje.

T belangrijkste is natuurlijk dat je.kleintje gezond is. Heel veel succes hoor, en stel je kleintje af en toe ook gerust...

Liefs kim

dan breekt er een spannende tijd aan.. Ik kan begrijpen dat je nu veel na te denken hebt. Praat erover met je partner en probeer er rust in te vinden. Ook al word het kindje eerder gehaald, ze zullen niet voor niets die beslissing nemen denk k. K weet niet wat het inhoud dat de navelstreng te veel weerstand bied?
Heel veel succes in elk geval!

Hoi,

Ik kan mij voorstellen dat dit je wakker houdt zeg! Wel fijn dat ze alles vanaf nu goed in de gaten houden. En wie weet komt je kleine volgende week al, spannend. Zal hij/zij waarschijnlijk nog wel even in het ziekenhuis moeten blijven denk ik?

Ik hoop dat je snel meer weet..

Wat een spannende week voor jullie! Heel veel succes en sterkte deze week. Wat betekent het dat de navelstreng teveel weerstand biedt? Wat heeft dat voor gevolgen?

@channie1985: Als de navelstreng teveel weerstand biedt houdt in dat de baby in mijn buik niet meer kan groeien.

Volgende week moet ik voor controle weer naar de gyn en die bepaald dan of de kleine nog kan groeien in mijn buik of niet. Zo niet dan word mijn kindje gehaald. Of het dan een keizersnee word of een gewone bevalling weet ik niet. Er zijn voor mij nog zoveel vragen dus weet ook niet alles ervan. Is nog echt even afwachten.

Terug
Bovenaan