A
Anoniem
Guest
Ik wou jllie allemaal hartelijk bedanken voor jullie reactie ook namens hanneke en zoals ik het bij sommige al las het was inderdaad een hint van hanneke .
Maar het gaat al wat beterder met hanneke
aleen gisteravond om 19.15 uur had ze wel weer last van harde buiken en wou ze niet op de bel drukken i.v.m visite van andere patientes en om 20.00 uur had ze ook weer bloedverlies, weer meer dan overdag, terwijl ze vandaag misschien naar huis mag, maar ze blijft dan toch nog liever een dagje extra in het ziekenhuis.
het ding wat ze s'maandags op de echo zagen was gister nergens meer te vinden.
ze ligt trouwens in het reinier de graaf gast ziekenhuis in delft in gebouw H kamer nummer 267.
maar ik denk dat ze vrijdag weer naar huis toe mag
misschien is het dan leuker als degene die dan als nog een kaartje willen sturen, het dan naar ons huis adres sturen
ik weet niet of jullie die al weten, dus tik ik hem maar ff neer:
fam van vliet
rijnweg 223
2681 sh
monster
Maar het gaat al wat beterder met hanneke
aleen gisteravond om 19.15 uur had ze wel weer last van harde buiken en wou ze niet op de bel drukken i.v.m visite van andere patientes en om 20.00 uur had ze ook weer bloedverlies, weer meer dan overdag, terwijl ze vandaag misschien naar huis mag, maar ze blijft dan toch nog liever een dagje extra in het ziekenhuis.
het ding wat ze s'maandags op de echo zagen was gister nergens meer te vinden.
ze ligt trouwens in het reinier de graaf gast ziekenhuis in delft in gebouw H kamer nummer 267.
maar ik denk dat ze vrijdag weer naar huis toe mag
misschien is het dan leuker als degene die dan als nog een kaartje willen sturen, het dan naar ons huis adres sturen
ik weet niet of jullie die al weten, dus tik ik hem maar ff neer:
fam van vliet
rijnweg 223
2681 sh
monster