vervolg van hanneke in het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Ik wou jllie allemaal hartelijk bedanken voor jullie reactie ook namens hanneke en zoals ik het bij sommige al las het was inderdaad een hint van hanneke .

Maar het gaat al wat beterder met hanneke
aleen gisteravond om 19.15 uur had ze wel weer last van harde buiken en wou ze niet op de bel drukken i.v.m visite van andere patientes en om 20.00 uur had ze ook weer bloedverlies, weer meer dan overdag, terwijl ze vandaag misschien naar huis mag, maar ze blijft dan toch nog liever een dagje extra in het ziekenhuis.

het ding wat ze s'maandags op de echo zagen was gister nergens meer te vinden.
ze ligt trouwens in het reinier de graaf gast ziekenhuis in delft in gebouw H kamer nummer 267.

maar ik denk dat ze vrijdag weer naar huis toe mag
misschien is het dan leuker als degene die dan als nog een kaartje willen sturen, het dan naar ons huis adres sturen

ik weet niet of jullie die al weten, dus tik ik hem maar ff neer:
fam van vliet
rijnweg 223
2681 sh
monster

Super dat je reageert............wat een wereldvent!!!

Ik ga gelijk een kaartje sturen.

En héél veel beterschap.................

Sil mama van Jelle 26-11-1997 en Pim 20-09-2006

Gelukkig gaat het alweer iets beter met haar.. Je schrikt je in eerste instantie toch kapot!

Ze ligt in Delft? Had ik eerder moeten weten dan was ik met Kay even op ziekenbezoek geweest. Mijn schoonfamilie woont er in de buurt..

Wens haar beterschap!!

Dikke kus van ons!

Esmé en Kay

Nogmaals heel veel beterschap en voor Hanneke wanneer ze dit kan lezen:

Je hebt een wereldvent!

fijn dat het wat beter gaat en het eerste kaartje is onderweg.

Groetjes sandra

Liever het zekere voor het onzekere... heel verstandig!
Uit je bericht maak ik op dat  ze  typisch vrouw is: zich zelf wat wegcijferend... Let je goed op haar als ze weer thuis is? En neem alle hulp die je krijgt aangeboden aan, het kan zoveel schelen!
Beterschap!

Groetjes,
Ellen

Gelukkig geen slecht nieuws. Ook al is het nog niet helemaal top. Druk haar op het hart dat ze echt aan zichzelf en de kleine moet denken hoor, pech voor de visite, die wacht maar, dit kan niet wachten!!!

Ik stuur vanavond meteen een kaartje!

Wens haar het beste en jij bent een toppertje!

Groetjes Nanda

Reinier de graaf??? Daar was ik dinsdag om de hoek  (bij de oude oliemolen/toren)
Bert gaat deze verbouwen tot thomashuis. Nou ja bert organiseerd haha. (extra info waar niemand wat aan heeft, maar ach)

Heel veel beterschap en laat ze zich maar heel rustig houden!

Pauline

Terug
Bovenaan