vervolg van het radboudt ziekenhuis te nijmegen

ik ben dus weer in nijmegen geweest.
het meissie is echt gewoon te klein, maar heeft geen vernauwing in de navelstreng, maar ze krijgt er wel minder voeding door .
en als je minder voeding binnen krijgt ben je wat kleiner.
ze gaan me nu elke week in de gaten houden.
en als het ziekenhuis hier in helmond het weer niet vertrouwd, wordt ik weer doorgestuurd, maar dan gaat nijmegen kijken of ze me opnemen.
en als ze me opnemen krijg ik 2x per dag een hartfilmpje van de 2 kleintjes, en zegt de arts op een gegeven moment van nu wordt het voor de kleine meid te riskant en is ze buiten de baarmoeder beter af, gaan ze de kleintjes halen.
ik ben vandaag precies 25 weken zwanger.
vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis, dus dan weet ik allicht weer meer, maar ik hou jullie op de hoogte
groetjes nicole
 
Jeetje meid,
Wat een verhaal. Heb eerdere verhalen niet van je gelezen, maar doet je andere kindje het wel goed?
Gelukkig houden ze je in de gaten, maar je moet er nu toch nog niet aan denken om te moeten bevallen....

Wens je veel sterkte!
 
Heftig he als je dit zo te horen krijgt. Ik heb t ook gehad bij de eerste maar ik had een te hoge bloeddruk en dus wel een vernauwing in de navelstreng. Met ruim 33 weken is besloten om de kleine man te halen omdat ie niet meer groeide. En ik kan je zeggen dat ie vanaf t moment dat ie in de couveuse lag is gaan groeien als een tierelier. Dus dat klopt wel wat de gyn zei. Hij kwam ongeveer 150 gram per dag aan in het begin. Ze hebben tegen mij gezegd van hou de uitgerekende datum maar aan voordat je m mee naar huis krijgt dus dat zou dan 6 weken verder zijn maar 3 weken later had ik m al thuis. En nu is het een gezonde knul van 4 die net zo groot is als zijn leeftijdgenootjes.

En tuurlijk is het anders bij een 2ling maar ik wil maar zeggen dat het vaak wel goed gaat en dat ze inderdaad heel snel groeien daarna.

Ik wens je heel veel sterkte en gezondheid.

xx
 
dankjewel allemaal.
ja het mannetje doet het heel goed!!
maar als ze het meisje gaan halen moet hij ook eronder lijden en dat vind ik ook moeilijk hij doet het zo goed..
maar ik houdt jullie op de hoogte
groetjes nicole
 
Terug
Bovenaan