Vervolg vrouwen boven de 35!!!

A

Anoniem

Guest
N.a.v. de vraag van Jack37.
Hallo allemaal. Ik heb ook op de opmerking van Jack37 gereageerd. Ik ben namelijk 35 (half) en was zwanger van mijn 1e kindje (6,3 weken). Afgelopen vrijdag heb ik helaas een miskraam gekregen. Heel verdrietig maar je moet verder. Vanmiddag gaan we naar het ziekenhuis voor een echo (stond al gepland). Nu zullen ze gaan kijken hoe het er van binnen uit ziet (of er nog wat achter is gebleven) en hoe we nu verder gaan. Gaan we verder met hormoonbehandeling of proberen we het op natuurlijke manier. We zijn al 2 jaar bezig (en 1 jaar met medische behandelingen) en hebben 1 hormoonbehandeling gehad in november en ben ik geinsemineerd. In december (door kerstdrukte in ziekenhuis) hebben we het zelf geprobeerd en ben ik toch zwanger geraakt. Het kan dus wel op de normale manier waar we heel blij mee zijn. Alleen weten we niet of de kans groter is geworden doordat  ik de vorige cyclus hormonen heb ingespoten. Daar hopen we dus vanmiddag antwoord op te krijgen. Ik wens iedereen veel succes en wil iedereen die toch op latere leeftijd zwanger is geworden van harte feliciteren. We hopen snel ook weer bij die lijst te komen.
Groetjes Jeanette

Hallo allemaal ik wil even zeggen dat ik het een leuke site vind en er best wel dingen tussen zie staan waar ik wat aan heb. Ik sta verbaasd dat jullie 35 jaar al oud vinden om zwanger te worden. Ik ben nl. 46 jaar en ben ook bezig en zit in ronde nr. 10. Ik heb al een zoon van 20 jaar maar omdat ik sinds anderhalfjaar een vriend heb die 13 jaar jonger is dan mij willen we samen een kindje om onze liefde te bezegelen en mijn vriend heeft een kinderwens. Veel succes allemaal ....groetjes Tineke.

Hoi Jeanette,

wat rot van je miskraam, en verdrietig. Hopelijk krijg je vanmiddag antwoord op je vragen en gaat het de komende maanden lukken! Ik zal voor je duimen

Ik ben zelf ook 35 en heb gelukkig al wel een mooie dochter van 2 jaar. Nu zijn we in ronde 7 voor de tweede en heb (nog wel!) goede hoop dat het gaat lukken de komende maanden.  Ik heb nu wel veel meer last van onzekerheden, bang dat het niet zal lukken of dat een evt zwangerschap niet goed zal gaan. Tineke, je schrijft wel dat je het een beetje raar vindt dat we ons - als 35+'ers - al druk maken over onze leeftijd, maar feit blijft dat je met het verstrijken van de jaren minder vruchtbaar wordt en dat de kans op een (snelle) zwangerschap sterk afneemt boven de 35! En ik heb het (helaas) al veel gezien/ meegemaakt in mijn omgeving!!

Maar we blijven positief!  Laten we idd hopen dat we snel op de lijst der zwangeren terecht komen!

Liefs, cee

Terug
Bovenaan