vervolg waaaaaaah!! Bedankt......

Thanks meiden voor die steuntjes in de rug. Deze tijd is in elk geval goed voor Jasmijn. Ze komt helemaal tot rust en heeft gelijk een ander ritme. En ze groeit veel beter!! Ik ging vanmiddag naar het CB om te wegen en ze is in 1 week 105 gram gegroeid!! Terwijl ze in de voorgaande maanden maar maximaal 30 gram, of zelfs niks aankwam. En ik zit nu 1 week ziek thuis. Voor mij is het in elk geval overtuigend bewijs. Volgende week woensdag moet ik naar de Arbo-arts. Van daaruit kijken we wel verder. Ik neem in ieder geval de tijd om ons leven weer op de rails te krijgen.....

Groetjes Finduilas

GOED ZO!!!!!

Het bewijs dat je even pas op de plaats moest maken, tot rust moest komen. Op deze manier krijg je weer positieve energie. Ga niet te snel, neem de tijd. Overspannen worden duurd vaak een poos voor je er echt aan toegeeft of in de gaten hebt. Het duurd ook een poosje voor je het hebt overwonnen.

Groeten pinklady

Hoi!

Jullie zijn goed bezig!!! Echt tijd voor jezelf is zoooo belangrijk, ik heb het ook ervaren. Heb 1 weekje vrij genomen om even wat energie op te doen!

En weetje, alles komt goed zei mijn opa altijd..daar denk ik maar aan!

Liefs, zonneke

Terug
Bovenaan