Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

A

Anoniem

Guest
Hoi allen,

Het wordt toch wel erg ver zoeken nu, dus ik dacht: laten we gewoon verder gaan op de eerste bladzijde. Dan duurt het nog wel even voor we weer op blz 14 belanden. Scheelt een hoop geklik ook.

Groetjes Elleste

Hoi :)

Veel beter zo (Y)

@ Svtje: Ik heb de laatste berichten nog ff gelezen en ik ben 30 en zit nu in ronde 4.

@ Roos: Wat gaaf dat het jou in 1x gelukt is na de ovulatietesten. Ik vind het zooooo spannend haha ik durf niks te voelen omdat ik mezelf niet voor de gek wil houden en heb overal wel een reden voor haha. Nog even dan dan weet ik het :)

@ Kwisjuh: Hahaha terror eisprong...wat een leuk woord :p

@ Boefje: Je hebt gelijk....moeten doen wij ook niet aan....als het met plezier gaat en meer uit liefde dan uit moeten, is het extra mooi wanneer het lukt vind ik :)

Iedereen, succes en veel geluk en geniet van het mooie weer ! Liefs, Valesca

Hoi Vales,

We praten in het andere topic, deze is per ongeluk ontstaan door ongeduld van mijn kant :). Dus kom gauw naar het andere topic...

Groetjes Elleste

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw en wil me ook aansluiten bij de grope die net begonnen zijn om zwanger te worden. Ik ben eind juni gestopt met de pil en gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden. Ik ga voor mijn derde kindje. Ik heb al een jongen en een meisje. Ik vind het oook weer spannend. Bij de laatste 2 ging het heeel snel was binnen 2 maanden zwanger. Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes José

Jose, even op het topic die hierboven staat reageren....deze is dubbel ;)

Terug
Bovenaan