Vervolg

Hallo dames,

Hier even een wat positievere Debbie. Ik ben nog niet helemaal stress-vrij, maar het gaat al wat beter. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en het verhaal uitgelegd. Deze zei dat hij dacht dat het allemaal waarschijnlijk wel meevalt. Dit omdat het slechts "even" geduurt heeft, helder bloed was met "maar" een stolseltje en omdat ik geen krampen of pijn had gehad. Dit schijnt allemaal wel vaker voor te komen en dan is het meestal "onschuldig" en is het geen miskraam.

Ik mocht kiezen of ik het allemaal nog even wilde afwachten of dat ik misschien toch een echo wilde laten maken. Ik heb natuurlijk voor het laatste gekozen! Dan weet ik tenminste zeker waar ik aan toe ben! Als het dan toch mis is kunnen ze meteen zien of het helemaal schoon is.
Ik hoop natuurlijk dat ik een ietsepietsieklein frummeltje te zien krijg!

Ik wil nu niet te veel hoop krijgen, maar ben wel wat opgeluchter door de reactie van de huisarts en voel me ook veel rustiger. Ik hoop maar dat hij gelijk heeft! Moet alleen nog tot donderdag wachten voor ik voor een echo terecht kan, maar dat neem ik dan maar op de koop toe. Ben al heel blij dat ik er een krijg!

ik wil jullie ook allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes onder mijn bericht van gister. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte hoe het donderdag is gegaan.

Liefs Debbie

Hoi Debbie,

Dat is best goed nieuws, alleen jammer dat je tot donderdag moet wachten op de bevestiging ervan. Ik zal voor je duimen dat het helemaal goed is. Laat je het donderdag nog even weten?

Liefs Kiki

Hoi Debbie,

Ik ben blij dat ik wat van je lees hoor! Ik zat er helemaal over in joh. Ik hoop zo dat het allemaal goed zit!! Wel erg rot dat je tot donderdag meot wachten hoor! Ik snap dat soms niet hoor! Je kunt er toch wel even tussen??Zoveel tijd neemt dat niet in beslag volgens mij! Maar ja het zal allemaal wel! Ik vind het knap dat je zo postief bent hoor houden zo!

Heb je een goede steun aan je vriend? Zijn er trouwens al mensen in jullie omgeving die weten dat je zwanger bent?

Heel veel sterkte de komende dagen en lekker veel van je afschrijven als dat je helpt!

Liefs moi xxx

Hoi Debbie,

Dat is zeker een stuk positiever dan gisteren. Ik duim voor je dat je donderdag een klein friemeltje te zien krijgt bij je echo.
Veel succes de komende dagen nog met de spanning en ik ben benieuwd donderdag!!

Liefs,

Visje

Hoi Debbie,

Nou dat klinkt zeker positief!
Geen gekke dingen in je hoofd halen en gewoon tegen jezelf zeggen dat je donderdag een kleine in je buikie ziet groeien...

Maak je niet druk.
We zullen met zijn allen voor je duimen!!

xxx

Hai Debbie, gelukkig is er dus nog een veel goede hoop voor jullie wondertje, fijn dat je huisarts zo begrijpend was, dat hoor je ook wel eens anders.

Hou vol tot donderdag en ik duim voor je!!!

Kus Kimmie

ps ik schrijf een nieuw berichtje over mijn situatie voor jou en jeanette2

Terug
Bovenaan