Vervolg...

Ik dacht dus bijna van m'n borstontsteking af te zijn, niet dus!! Afgelopen weekend werd de plek alleen maar groter en pijnlijker. Gisteren dus maar weer naar de huisarts geweest, gelijk doorverwezen naar de eerste hulp. Was dus een abces geworden. Kon dus drukken wat ik wou, maar de ontsteking ging er dus echt niet meer uit. Was ingekapseld die ontsteking, 't was 3,5 cm bij 1,5 cm (heb een echo gehad). Enige oplossing was dus het mes erin! :-S Heb dus alweer een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven. Kon gelukkig tussen de middag weer naar huis. Moet vrijdag weerkomen, want ze hebben de wond open gelaten. Lang leve de borstvoeding.. :-S
Liefs

Hoi Vissen,

Echt balen zeg!!! Hoe voel je je nu zelf?
En wat ga je nu doen. Poging nummer 3 of toch maar aan de fles?

Heel veel sterkte en beterschap

Liefs Wendy

Hallo Wendy,
Blijf nog wel afkolven, want de ontsteking is er nog steeds niet helemaal uit. Ik leg haar niet meer aan, mijn tepel is nu bijna genezen van de kloven, wil echt niet dat 't weer kapot gaat. En de andere borst daar krijg ik morgen dus een aantal hechtingen in, dus daar begin ik echt niet meer aan. Op advies 4x per dag gaan afkolven, ipv 3x wat ik al een week deed. Anders gaat de ontsteking er nooit helemaal uit.. :-S
Wat een gedoe allemaal, maar 't komt goed.. :)
Liefs

Terug
Bovenaan