vervolg

De hele nacht persweeen zitten wegpuffen als een achtelijke!! dat ik het voor elkaar heb gekregen snap ik nog teeds niet...

echo gemaakt.... sterrenkijkertje....
Doorgaan... nog een paar uur weg puffen.... en ik was zooo bang dat ik ging persen..

Volgende ochtend... ontsluiting 3 a 4 cm ontsluiting..

Toen hebben ze besloten om een keizersnede te doen. Helaas pindakaas, maar ik was op dat moment wel opgelucht want ik wist niet hoelang ik het nog ging volhouden.

Met de keizersnede.. Hoe het kon weten ze nog steeds niet.. Moest er elke keer worden gestopt om bij te spuiten want ik voelde er heeell veeel van. uiteindelijk een roesje gehad en me wakker gemaakt toen ze eruit kwam. waarvan ik later hoorde dat ik probeerde op te staan en schreeuwde voordat ik wegviel. Echt traumatisch voor m'n vriend.

Maar wat een mooie dochter heb ik er voor terug gekregen!!! om 5:56 is mijn meisie Syl Jacky geboren. 4040 gram.!!! kleine dikzak!

Het was allemaal behoorlijk heftig en traumatiserend maar ik ben nu lekker thuis en Syl doet het super goed! Ze zit al bijna op der geboorte gewicht!

Met mij gaat t elke dag beetje beter.. t herstel duurd me echt te lang 6 weken staat er voor en ik vind t heel vervelend dat ik niet veel kan doen.. maar goed.. we moeten maar geduld hebben..

Sorry voor m'n lange verhaal maar ik moest t echt even van me af tikken.. Ik hooop dat iedereen geniet van de kleine schatjes en een hoop sterkte en succes voor degene die nog moeten! Dikke kus Amanda

Gefeliciteerd met je dochter!!! Maar Ooooh meid, wat een verhaal... Wat een zware bevalling...

Feline was ook een sterrenkijkertje en ik had dus ook al vanaf 4 cm ontsluiting enorme persdrang... (komt omdat het brede gedeelte van het hoofdje dan eerst langs de anus komt ipv het smalle gedeelte... Vandaar die druk... En de lange klachten daarna... Mijn billen hebben zwart gezien van kneuzing en zijn nu, bijba 4 wk later nig blauw..) Dat is gewoon echt niet te doen... Ik vond dat ook echt enorm heftig...

Meid, het zit erop, jij zal nog wel wat moeten verwerken denk ik, maar probeer te genieten meid!!! Als je naar je prinsesje kijkt lukt dat zeker !!!

ja zeker!! ze is zo'n knap kind!!

Sorry dat het verhaal in 2en staat maar ik klikte per ongeluk al op plaatsen.

Ik geniet volop! ook omdat ze gewoon lekker slaapt en alles... ze zeiden in het ziekenhuis dat ze het zo goed doet omdat ze over tijd was... die ontwikkeling schijnt gewoon door te gaan in de buik.. en ze is gewoon een stevige meid! :) heerlijk lekkere bolle baby!! :)

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! mooie naam trouwens :) Maar wat een verhaal zeg... Gelukkig is het nu achter de rug, en blijf lekker genieten!!

Liefs

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Schitterend gewicht (precies gelijk aan die van mij) Lekker extra spekjes, kunnen die ukkies wel gebruiken in het begin.

Zeer nare bevalling en jammer dat het herstel inderdaad lang gaat duren maar gelukkig zijn jullie nu vollop aan het genieten van Syl. Erg leuke naam ook.

Nou tot horens liefs dikke kus
winx

Terug
Bovenaan