vervolgafspraak in ziekenhuis gehad

Kzal het proberen kort te houden...
De 20 weken echo was goed. Baby kerngezond en alles zit dr op en dr aan.
Daarna naar de gyn geweest voor vervolg afspraak na mn opname in et ZH vorige week.
Gyn is terug gekomen op de diagnose die vorige week gesteld is door een andere arts.

Volgens deze gyn kan de stuwing in de nier uberhaupt geen pijn veroorzaken en is de stuwing die te zien is volstrekt normaal in een zwangerschap.
Ondanks dat hij zegt dat ik alle zorgen over de zwangerschap moet laten varen omdat dat compleet los staat van de pijn die ik had, kan hij alleen maar gissen naar wat het wel is wat de pijn veroorzaakt. Hij vermoedt darmkolieken.
Het was geen leuk gesprek en hoop dat ik deze arts niet meer tegen kom. Bah wat een Hork.
Daarbij, ondanks dat hij zegt dat de zwangerschap geen problemen geeft en dat de nieren ook de boosdoender niet zijn, moet ik over 2 weken wel weer een echo van de nieren laten maken, en moet ik onder controle van de gyn blijven ipv de VK.
Kortom toch weer wat onzekerheid. Zodra de pijn weer toeneemt, volgt er weer opname dat werd nu al benadrukt.

Inderdaad een hork zeg! Bah!!
Maar je zit zo niet lekker in je stoel.. Hij zegt wel dat het los staat van de zwangerschap dus dat is wel een pluspunt maar wat is het dan?! En dan moet je ook nog eens wachten op de volgende pijnaanval :s
Brrr...
Hopen dat de pijn niet meer terug komt!! (Of juist wel zodat het verholpen kan worden...)

Sommige artsen zijn echt niet goed met mensen... Echt vervelend is dat he!
Fijn dat alles met de baby goed is!
Nu maar hopen dat je geen pijn meer krijgt...

Vervelend zo'n rot arts!
Hopelijk lukt het je om er niet teveel mee bezig te zijn en krijg je er geen last meer van. Op zich misschien toch wel fijn dat je vanaf nu onder controle bij de gyn staat ipv de vk. Als er weer iets is kunnen ze je hopelijk direct helpen/onderzoeken.

Nou ik kan je zeggen dat een stuwing in je nier echt pijn doet! Ik heb 2 dagen overgegeven van de pijn.
Ik hoop echt dat je pijn minder wordt en dat je volgende gyn je serieuzer neemt.

grt Marielle

Terug
Bovenaan