Vervroegde echo gehad ivm symptomen van bbz....maar alles oke!!!

Hey,

ik heb toch een echo gehad bij de gynacoloog omdat hij niet helemaal uit kon sluiten dat het niet om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon gaan. Dus.... ik als een gek naar het ziekenhuis, kon binnen een half uurtje terecht... En wat we daar zagen was zó mooi!! Een heel klein soort van "boontje", gewoon netjes in mijn baarmoeder met een mooi kloppend hartje!!! Dus goddank was alles goed.
Alleen even de klachten in de gaten houden, maar dat komt wel goed. Dit gaf al zo'n enorme opluchting!!

Groetjes

Hey Mellow,

Wat fijn dat alles goed is!!!
Nu proberen te gaan genieten he!!!

Ik heb vorige week ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Ik moest ivm met mijn voorgeschiedenis voor een vroege echo en toen zagen ze alleen  een heel klein beetje  vocht in mijn baarmoeder.
Er moest met spoed bloed geprikt worden omdat ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Dat was  voor ons ook  heel erg schrikken, na twee dagen moesten we weer bloed laten prikken, hcg was heel goed gestegen, dus moest gelijk weer voor een echo komen en daar zagen we een mooie zwangerschapsring met een heel heel heel klein embryootje.
Ik was gewoon veel korter zwanger dan we dachten.
Ik moet vrijdag weer voor een echo en dan moeten we het hartje zien kloppen volgens de gyn.
We zitten de dagen af te tellen en hopen net zoals jullie een knipperentje hartje te gaan zien.

Liefs Triesje

Bedankt voor het meeleven!!

Triesje, dat is inderdaad ook erg spannend dan ja. Je wilt het liefst nu weten hoe het ervoor staat want je denkt er de hele tijd aan... Ik hoop voor jullie ook op een goede uitslag en dat je idd dat kleine kloppende hartje kan zien!
Over 2.5 weken hebben we de 12 weken echo en dan pas ben ik helemaal opgelucht denk ik, omdat ik nu nog steeds die pijn en klachten heb, maar ach....hoort er vast allemaal bij en misschien ben ik wel een pieperd, haha.

groetjes Mellow

Terug
Bovenaan