<p>Zodan pfff ik maak wat mee op dit moment en ben gewoon zo zeker ervan dat ik gelijk heb. Ik was echt geen persoon die zomaar iets op het internet pleurd maar wouw momenteel zit ik in een ware hel nachtmerrie en hopeloos toe te kijken hoe alles kapot gaat.Ik zal bij het begin beginnen haha hebben jullie een klein uurtje… Ik met me vrouw hadden een eigen bedrijf met personeel. Kwam een jonghe bij ons werken die een spychose heeft gehad. Wij staan altijd klaar voor mensen om mensen te helpen worden we gelukkig van en we hebben altijd geloof in een goedheid van een mens iedereen maakt fouten en iedereen verdient een 2e kans…..1 maart 2021 starten wij een 3e bedrijf 6 man asn het werk. Hartstikke leuk ging goed allemaal bam 22 maart corona we dachten ach komt wel goed te lang doorgegaan en teveel kosten gemaakt zagen al ons spaargeld van 12jaar verdampen.. lening op lening nemen drama pffff ook was mijn vrouw zwangere op die periode. Normaal gingen we 3x per jaar op vakantie maar dat kon niet. Financieen klote niet op vakantie kunnen niet lkkr terasje of iets niks slleen maar thuis zitten. Ze werd een beetje opstandig en ik was mijzelf 100% niet meer waardoor ikzelf in een hoekje verslagen ging zitten hele toekomst van de kids zag ik instorten raakte alles kwijt wat we hadden oogebouwd. Midden april wou ze graag even naar de ggz instelling waar die jonghe zat opgesloten inmiddels. Ik dacht ach prima joh heb je ook een beetje afleiding. 2x pw savond ging ze 2 ujrtjes erheen om te praten.Daarna werd het 3x per week en heel de dag appen. Zei wel wat over het ap gedrag want we hebben ook nog een kleine van 4jaar die wil lekker spelen ipv voor de tv zitten. Ik deed het huishouden draaiend houden. Koken stofzuigen was enz enz rekeningen verschuiven om alles te kunnen blijven betalen.En moeders zat vast in de bank met mobieltje. Ook mijn fout dat ik niet op me strepen ben gaan staan maar dacht ach arme meid zwanger financieen en toekomst kids ze is net als mij doordewar en dat is haar momentje om afleiding om alles war er is en ik was niet meer het mannetje was veeslte druk moet hoe nu verder komt in oktober een kleintje krijgen geen hulp geen uitkering niks.Daarna elke keer als ik zei je moet vanavond is bij mij blijven ik wil ook is bij je zijn ipv van thuis alleen te zijn met de kleine meid van 4 en jij weg. Kregen we de grootste ruzie omdat het zielig is voor die jonghe en die heeft hulp nodig 4mnd zwanger was ze toendertijd ik dacht ach zijn de hormomen. En heb geen zin in knallende ruzie dus donder maar op. Ik erg emotioneel als ze weg ging ik kwam niet meer tot haar door. Als ze thuis kwam ging alleen maar over hem hoe zwaar die het heeft en hij heeft niemand niemand snapt hem vanaf toen hele dagen ging het over hem voor het slapen appen wakker worden appen met hem.Toen was ik het zat werd vet boos maar zei werd alleen maar bozer als ik het over hem had. Hartje zomer eind julli hitte golf belt hij haar en ze gaat zo weg laat mij met de hittegolf zo achter samen met de kleine meid. Ik ging kapot maar moest me groot houden voor de kleine meid.Die gozer kreeg begeleid wonen. Toen werd het erger 4x per week ging ze weg. 7dagen in de week ging het over hem hele dagen appen ik ging kapot elke keer als ik het over hem had brak de pleuris uit terwijl ze nog 2halve maand moest van de zwangerschap. Deden preteggo wat was ik blij samen met onze dochter van 4 dacht nu word ze weer blij en kiest ze voor het gezin.1maal thuis eten kleine meid na bed en stond ze alweer klaar om weg te gaan. Hij berichte haar en zei dat hij haar nodig had het was dringend en spoed… pfffff wouw ik maakte de grootste ruzie ze moest blijven bij mij maar ze domineerde zo en donderde over me heen en die jongen kon niks fout doen. Ik moest iohouden met zeiken want hij is zo zielig…Ik zeg tegen haar als jjj hiermee doorgaat dan ga ik weg als de kleine geboren is… meen ik niet maar kwam niet meer door tot haar. Dacht mischien blijft ze dan maar niks ze ging gewoon. Ik ging steeds verder kapot werd onzeker enige wat ik kon Is het huishouden zorgen dat de kleine meid het leuk heeft en gelukkig is. Meer kon ik nirt denken.het bleef maar doorgaan 4x per week weg elke dag even bellen heel de dagen appen alle gesprekken gingen over hem. Pfffff werd gek ervan steeds had ze ruzie met hem en dan was het weer goed dan weer ruzie en dan weer goed…. Normaal als iemand me vrouw pijn doet sta ik voor je en durf je nooit weer een bericht te sturen en kijk je goed om je heen. Zie je mij of me vrouw loop je 3 blokjes om… maar ik was mezelf niet waardoor ik het niet deed. Pfffff1 week voor de bevalling zegt ze tegen mij ze zit op een forum voor narcisten. Ik wtf ze heeft allemaal meiden gesproken en hij is narcist en heeft haar hoofd gehersenspoeld haar zelfvertrouwen weg. Geloof en vertrouwen in de mens weg. Helemaal leeg gezogen.Ze zecht ik wil niet meer ik ben kapot help me. Ik ben officeel een boefje maar ik was zwaar doordewar en heb hulp ingeschakeld van een groter boefje haha. Daar is ze geweest heel de avond en nacht heel het verhaal uitgelegd. Hij zegt nu per direct kappen overal blokken en nooit weer contact doe je het wel. Heb jij bepaald hoe zijn leven afloopt. Ze was blij en dacht nu ben ik klaar. Met hem.1 dag voor de bevalling zag ik op fb een vind ik leukje van hem wouw ik knapte uitelkaar. Ze zecht ik ben sterk genoeg ik heb mij ingelezen en ik pak hem terug. Alsjeblieft niks tegen je maatje zeggen. Ik ben boos weggegaan met de auto 1 dag voor de bevalling… toen ik later thuis kwam was ik boos en ging slapen.Dag erna heb ik gezegt alles wat je hebt gedaan voor hem en je hebt mij echt verdriet en pijn gedaan. Maar weet je ik kan alles laten zitten zet het wel weg en we gaan voor het gezin en gaan genieten. Maar al het contact verbreken. Toen lekker knuffelen en ik had goeie hoop eind vd nacht bevallen dolgelukkig met ons nieuwe prinsesjes.12 dagen na bevalling ineens was ze weer aa het appen????? En haar blik was des duivels en ja hoor ze had weer ruzie met hem. Ze zecht verdome na 12 dagen bevalling ik moet nu exht erheen om dit uit te praten…. Wouw ik was perplex doordewar en ik ging de kleine pakken voor de fles en weg was ze.Jankend op de bank nadat ik de kleine weer op bed heb gelegd ik was kapot en wist het niet meer.Enigste wat is wist is kids verzorgen huishouden doen eten koken en meer tijd had ik ook niet was een dagtaak alles doen voor de kids huishouden enz. Boeit me niet doe het met liefde voor de kids en me vrouw.Weer ging ze heel de dagen appen 1x per week ging ze erheen dat heb ik gelukkig kunnen tegen houden. Maar haar gedrag elke keer als ze ruzie met hem had kreeg ik het te voortduren was gewoon een lulletje die niks mocht zeggen. 1 woord over hem en ze knapte weer uitelkaar. Pffff ik was moe is wist het niet meer.Thuis ze zat alleen maar op de bank te appen als ik stofzuigde en vroeg ff de benen omhoog te doen kreeg ik de wind van voren. Ik.ertegen in en knallende ruzie…. ik zeg kappen ermee maar zodra ik 1 woord over hem heb ontploft ze en dikke vette drama.Zo ging het door tot 20 februari kleine meid 4mnd oud ze zecht ik kan niet meer tegen de ruzie ik wil een break jij moet weg wouw me wereld storte in bijna 18jaar samen ups en downs overal kwamen we uit als team ik hoefde maar te kijken en ze wist wat ik bedoelde….. Ik oke die ruzies niet leuk voor de kids… ik pak wat kleren en voordat ik ga zeg ik. Ik ga weg maar ik wil dat jij al het contact verbreekt en dat was oke…. Ik ben weggegaan heb 2 dagen geslapen in de bus onwerkelijkheid ongeloof kon alleen maar huilen en onbegrip mijn kleine wonder ik zie de lach niet meer mijn andere prinses de lach en altijd knuffelen met mij mijn droomvrouw alles weg heb een koffer en me busje geen pinpas alleen maar me rijbewijs en paspoort wouw mijn wereld ging kapot. Ik kon alleen maar huilen alles kwijt geen liefde meer ik heb gewoon ook een knuffel nodig op dat momentIk was (ben) emotioneel wrak. Kreeg een berichtje ze misde me en 22 feb was ik jarig kom snel naar huis ik mis je enrorm.Ik volgas naar huis. Me verjaardag vieren ze grote knuffels van de kids en me vrouw was enorm leuk. Totdat de avond viel en de kids gingen slapen. Begon ze met verweiten te gooien naar me. Dus ja ik werd wel weer boos omdat ze zomaar verweiten gooit naar me en me vet agresief benaderd. Dag erna ben ik weer weggegaan Ik was weer kapot emotioneel ik snapte er niks van. Ik kreeg km tekst whatsappjes met alleen maar negatieve dingen over me heen hoe slecht ik wel niet was en al bijna 18jaar heb ik haar bedrogen voorgelogen wouw ik ben nog nooit maar dan ook nooit vreemd gegaan. Ik twijfelde aanmezelf ik dacht ben ik echt zo ben ik zo slecht ik leek wel een monster in haar ogen de kwetsende teksten maakte mij zo gek dat ik snachts 2x bij de railing heb gestaan 8 hoog om te spingen iemand die zo een slecht persoon is hoort niet op de wereld. Ik was zo zo zo kapot. 3e keer dat ik stond belde ik een vriendin van ons om te zeggen dat het me spijt dat ik zo slecht ben en dat de wereld en de kinderen niet zo een vader verdienen. Ze is blijven praten. Haar man was ondertussen iedereen aan het bellen en hij was ook onderweg binnen een paar minuten waren mijn maatjes er ze hebben mij meegenomen we hebben heel de nachten lopen praten en praten.Ik.werd rustiger en werd op zolder gezet maatje kwam bij me liggen arm om me heen de knuffel liefde waar ik al maanden om snakte kreeg ik even. Toen een super nacht gehad. 2 dagen later ik had de kids in huis en zei zou weggaan uit huis zodat de kids eigen omgeving hebben want ik had alleen me bus.Toen ik in mijn huis zat was het zwaar maar kreeg kracht energie van me kids. Ik deed ze op bed en ze begon weer te appen km tekst negatief. En op het laatst ik wil scheiden ik zet er een punt achter wouw ik storte weer in lag op de grond te huilen overstuur ik kon niet meer. Kleine meid komt beneden ik kon me niet meer verzetten om groot te blijven. Heb maatje gebelt die was er met 3 minuten.Heeft de kleine meid op bed gelegd 15 minuten later al me vrienden er kon niet meer stoppen met huilen zat vol onbegrip bijna 18jaar samen alles ontdekt fouten gemaakt en fouten opgelost samen 1 team we kozen ervoor om te beginnen aan kinderen en ze een toekomst te geven zoals het hoort.Ik kon niet meer op me benen staan. Ze hebben me vrouw gebelt dat ze moest komen ze kwam eraan en gelijk in de aanval allemaal negatieve dingen nog meer pijn ze hebbe me meegenomen ik kon niet meer.Ik ben in zwolle afgezet bij me moeder ik ben lopend laatste stukje naar me moeders huis gegaan. Ik moest even een beetje opladen want wou niet dat me moeder ziet hoe kapot ik was.. Ineens belt me nichtje me weer storte ik in. Ze zeg kom ff peukie doen. Ik kwam daar heb alles verteld ze luisterde alleen maar. En ik werd rustig. Ben weer naar huis gegaan van me moeder kon niet slapen niet eten pfffff zo kapot. Zo kapot mijn wereld was weg… Toen kwam ik iemand tegen die jaar geleden zn vrouw na 15 jaar wegging. Zwaar aan de pillen om rustig te blijven drugs gebruiken alchol. Toen ij dat zag dacht ik wouw dat wil ik niet. Toen ineens kwam er een achterneef op mijn pad. Die is spiritueel heel erg haba. Ik ben om 22.00 erheen gegaan en 07.00 weer weggegaan hij heeft me laten inzien dat alles in het leven een rede heeft alles komt zoals het komt. En al het negatieve zit het positieve als jij het negatieve opschrijft en je gaat het positief spiegelen. Wat haal je dan uit het verhaal.Kreeg een boekje mee met spreuken van een monik. Ik heb hele dagen in het gezeten lezen en alle negatieve dingen positief gemaakt wouw een wereld ging er voor me open.3x per week had ik de kids na 3 dagen bos en de emotie redelijk om te kunnen zetten na positief. Ging ik naar huis bos bloemen mee en ze was verast kreef een knuffel we zouden zakelijl houden alleen over de kids Heb me laten opmaken door de kleine meid die was dolgelukkig en straalde helemaal wouw geweldig. Daarna weer naar me moeders huis op luchtbedje uiteraard emotioneel maar kon me herpakken. Dag erna kreeg ik weer allemaal kritiek over me heen ik ben nog niet zo dat ikDirect het negatieve om kan zetten naar positief. Dus ik moest weer naar het bos toe Om mezelf te herpakken en te accepteren maar die kwetsende woorden waren zo hard wouw duurde 5uur voordat ik het pas kon omschakelen naar positief. Maar schouderklopje voor mezef haha….Toen was me geld op dag erna had ik de kids een dagje. Heb ik een positief hart gemaakt van a4 papier uitgeknipt met 20 kleine hartjes ook uitgeknipt en alleen maar complimentjes op geschreven de kleine hartjes heb ik in het grote hart geplakt hahah en dicht gevouwe als je hem opent zie je 20 uitgeknipte hartjes met alleen maar positieve complimentjes helemaal vol. Omdat ze zo negatief is en zo een slecht zelfbeeld heeft en ze is leeg op geen zin meer om te leven niks dus ik vond dat ik dst moest doen om haar sterker te maken want dit is niet de topper waar ik 18jaar geleden voor ben gevallen…. uiteraard met hoop over een tijd alles beter word…. Maar nu komt het ik ben spiritueel bezig heel veel omdat dat me enigste knuffel liefde is die ik zo nodig heb en dat houd me op de been dan ma zweverig boeie ik blijf daardoor steeds sterker op de grond staan… Ik heb geleerd mezelf en me eigen ik te vertrouwen en te volgen.Als we elkaar zagen met de kids. Steeds gevoel van liefde steeds knuffel geven maar knuffel van houden van of gewone knuffel dit was puur. Daarna sex gehad wouw gewoon zoals het al 18jaar was en ons sex leven was best veel haha minimaal 6x per week haha en toen we 12maart sex hadden was dat puur echt geen lust maar gewoon liefde sex….Daarna knallende ruzie allemaal verweiten enz. Snap er geen flikker van.Op een avond zegt me gevoel kijk is op.de ap van die jonghe en haar constant tegelijk online ik dacht ah zal wel toeval zijn…. Maar me gevoel werd steeds sterker. Maar ik vertrouw gewoon me vrouw. Toch werd ik beetje gek ervan en me vingers begonnen te typen haha naar hem. Ik zeg hey kerel hoe gaat het jonghe ik start binnen kort met bedrijf herstarten. Zal je ff oppikken? Op dat moment waren ze tegelijk online kreef geen reactie terug maar wel online.Bleef rustig en na een uur stuur ik hey flapdrol ik praat tegen je. Kreeg ik reactie ja ik kan nog niet werken heb spuit voor spygose gehad dus voel me niet fit om te werken.Ik heb geen reactie gegeven pas dag later.Ik stuur oke maakt niet uit moet die.werkjas terug hebben dus die kom.ik.ff halen.Weer niet reageren wel online staan na 3uur werd ik boos en zeg kerel ik moet jou zowizo even treffen snap jij wel.wat ik bedoel he. En je kan beter met mij praten dan dat iemand anders dat komt.doen. maakt mij niet uit dus zeg het maar.3uur was hij van de ap af ineens lees bevestiging. Hij stuurt ja best joh zie je vd week wel. 1minuut erna hysteries vrouw aan de lijn jij blijft bij hem uit de buurt als jij 1 vinger uitsteekt naar hem dan zie jij je kinderen pas na de rechtzaak zal alles tegen je gebruiken wouw wat een woede emotie om iemamd anders ik zeg wij hadden een afspraak toch dus je apt nog met hem…. nee hij stuurde dit door dus door jou moet ik weer appen met hem. Oke raar als je iemand blokt dat die.dan zo.doorkomt.. wouw zag gewoon een rookwolk van woede heb mij laten gaan maar nu dreigde ze om me kindereb en dat kan ik nog niet positief bewoorden haha.Gaat ze na vrienden toe verteld ze het verhaal maatje van mij apte. Ze zeg die jonghe is doodsbang en zei heb geregeld dat hij niet bang hoeft te zijn wouw wtf joh. Maatje zeg tegen haar toen ze met zijn vrouw praate hoop dat jp hem zo inelkaar trapt dat hij nooit weer over straat durft. Vanaf dat moment komt ze niet meer daar op visite. Hun zijn niet te vertrouwen ze liegen enz enz.Iedereen die het over hem heeft gooit ze aannde kant want die zijn niet te vertrouwen.Ze heeft nu nog 1 vriendin over die met haar meepraat de rest is niet te vertrouwen niemand is te vertrouwen meer… pffffffDie middag gebeurde het allemaal. Diezelfde avond plaatst hij een vind ik leukje op.de foto van mijn vrouw wooooow wtf dacht ik zet je mij in de zeik of zo.Ik op whatsap en zie ze weer tegelijk online.Was Boos dus ik stuur woensdag of donderdag avond ben ik bij je…. wouw 10.seconden panisch wijf aan de telefoon knallende ruzie voor mij bevestiging dat ze met hem was appen. Uiteindelijk laatstr week dikke strijd overhemPffffff mijn gevoel was dus tochnwaar.Uiteindelijk heb ik met pasen de kids mocht niet meer in huis komen dus bij me moeder die ziek is 2 kinderen maar wouw ze graag een weekend dus met overleg was dst goed.Kleintje van halve maand flesje gegeven en naar bed gebracht. Ben ik met de.oudste naar papa geheime plekje in het bos gegaan…. wouw ze vond het helemaal geweldig bij mama moet ze om 1800 naar bed. En wij gingen om 1900 naar het bos. Wouw dat prinsesje ging helemaal los fantasieen kabouters raten ze liet zich hele fantasie gaan geheime tuintjes hahah ze bleef maar praten der oogjes glinsterden helemaal. Ik liet mijn geheime plekje zien… ze was helemaal trots en blij we hebben dik uur gezete geluisterd naar de natuur geknuffeld gepraat over fantasie dingetjes hahah geweldig. Daarna naar huis wou ze een macflurie m ms ik het laatste geld wat ik in de bus had liggen bijelkasr geschraapt en met 5cent 10 centen betalen normaal.schaamde ik me had altijd genoeg geld en nu wtf me.kind is blij.dus.schijt eraan hahah zij blij ik gelukkig.1maal.thuis.kleine meid nog even lekker op.de bank tv kijken daarna tanden poetsen handen wassen gezicht wassen en naar bed. Normaal dan was het altijd strijd maar nu door me.posotieve energie geen kind aan. Ze ging ns bed en sliep tot de volgende ochtend 08.00Nou 1 paasdag 2x na geheime plekje geweest nu moest zusje ook mee hahha kreeg alleen maxi cosie mee geen onderstel maar ja boeiend mijn kids til ik met liefde ook bij me broertje geweest kon de oudste lekker spelen met dr neefje en nichtje perfecte dag.Zondag avond kids op bed ik.stuur paar foto’s van hoe leuk we het hebben gehad.Belt ze.op woedend laat me met rust helemaal panisch. Dus ik zeg doe is rustig joh heb je weer met die klootzak.gepraat joh. Nou wouw die werd helemaal gek. Ik bleef rustig ik zei meisje jou ziel is beschadigd momenteel er zit een duivel aan jou ik ga zo voor je bidden en een kaarsje aansteken hopen op snelle gezondheid voor je wouw toen werd ze nog bozer…. Maandag ochtend breng ik de kids terug voor paasontbijt dat moeders ook leuke dag heeft.Afspraak was kids brengen ff doorneme hoe t was en pleite. Dus zeg ze wil je koffie ik nee joh ik ga weer. Dus drammen en ja verdorie ben zo gek van haar en kon weer is geen nee zeggen maar goed koffie gedronken weer ging ze verweiten ik zeg kids zonder kids wil ik het niet met de kids. Oke zeg ze en toch weer door 8x heb ik afgekapt toen ben ik gegaan loopt ze naar me toe geeft ze me een knuffel pffffIk zeg dinsdag ff praten neutraal terrein dan wil ik het wel aangaan.Maandag avond kids op bed en weer gezeik en ik was het zat heb iemand opgezocht afspraak gemaakt om dr telefoon te laten hacken want ik wil weten wat er speelt terwijl ik diep in me hart wist dat dat klere jong vanaf dat ik de deur uit ben haar bespeelt ene keer is het goed andere keer weer verweiten van 17jaar terug wouw…. .Ik zeg maandag avond tegen haar terwijl ze zo boos was meisie wat is nou jou echte probleem want dit ben jij niet jij bent lief liefdevols strijder topper en geeft nooit op. Nou toen werd ze nog bozer… en bozer ik heb de telefoon opgegooid was er klaarmee.Dinsdag 4uur had ik een afspraak om alles uit te printen van vorig naar tot nu om heel de whatsap door te nemen ook de gewiste teksten alles kreeg ik te zien.Maar dinsdag 11uur belt ze ik kom na zwolle praten. Toen ze aankwam was de kop al op onweer. Gelijk gooien met verweiten. Ik heb gezegd afspraak was ij de deur uit jij alles kappen met hem dat heb je niet gedaan.Toen stapte ze de bus uit schreeuwend en zegt jij denkt dat dit allemaal door een vriend komt die ik help omdat hij mij nodig heeft pfffff.T weekend had ze paar uur op t graf van haar vader gelegen. Als ik een huisje heb dan wil ze naar haar vader toe… ze is totaal zelf vertrouwen kwijt zelfbeeld geen pufMeer om.door te zetten in het leven. Ze heedt gedachten om met de jonste vol gas tegen een boom te rijden… wouw dit is zo niet mijn vrouw. Weer dikke bonje is ze weggegaan. Overal maakt ze me zwart dst ik njet te vertrouwen ben al 17jaar bedonder ik haar pfff en als iemand haar tegen spreekt dan komt ze nooit weer…..Oke dinsdag 4uur kom ik aan voor een dagboek van mijn vrouw wouw. Van vorig jaar tot nu….. die gesprekken dat zielig doen van hem en op haar gevoel inspelen haar kwetsen pijn doen ik werd alleen maar boos woedend machteloos hoe kan ik dat hebben toegelaten.En vanaf het moment dat ik weg ben hele dagen in gesprek zielig doen niemand snapt haar en hij word ook door niemand begrepen…..wouw dinsdag avond was ik zo maar dan ook zo gek was onderweg naar zijn huis oogkleppen op wou hem kapot maken eerst zoveel laten leiden en dan afmaken want hij is een duivel niks stond me in de weg vastbesloten was ik niemand kon mij meer stoppen. Ineens belt me nichtje ik zo wouw het lot heeft bepaalt. Ben omgekeerd na me nichtje alles verteld. Pffffff hij moet uit haar buurt maar. Als ik hem zie zien de kinderen mij voorlopig niet terug…. Wouw en hier zijn mensen die ervaring hebben wat moet ik nou in godsnaam doen ik mis me kids en me echte vrouw…. Ik heb ook ondanks dat ik een grote jongje ben een dikke knuffel nodig pfffdd Nou als he alles gelezen hebt bedankt voor je tijd hahah moest het kwijt en zoek een beetje advies in deze moeilijke tijden….. </p>